čtvrtek 8. května 2014

Naslouchám sdělením svého těla

Vaše tělo, stejně jako všechno ostatní ve vašem životě, je zrcadlem vašich myšlenek a přesvědčení. Každá buňka reaguje na každou myšlenku, která se vám mihne hlavou, a na každé slovo, které vyslovíte.

Rozhodl jsem se, že v tomto proměnlivém světě se přizpůsobuji ve všech oblastech svého života. Jsem bezvýhradně ochoten měnit sám sebe i svá přesvědčení, abych zdokonalil svůj život a svůj svět. Mé tělo ví, co je pro mne nejlepší. Hovoří ke mně a já nyní naslouchám jeho poselstvím. Jsem ochoten naslouchat. Pečlivě tato poselství přijímám a řídím se jimi. S láskou pečuji o potřeby svého těla, abych mu vrátil optimální zdraví. Věřím své vnitřní síle i Síle Vesmíru, které jsou mi neustále k dispozici - kdykoli je potřebuji.
A tak tomu je.

* * *

- z knihy Myšlenky srdce, Louise L. Hay

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.