úterý 3. června 2014

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 2. do 8.6. 2014

Ahoj, já jsem Robert Reeves, autor knih Květová terapie, Andělská detoxikace a také vykládacích karet Květové terapie. Pro následující týden bych vám chtěl přinést nějaká andělská poselství s těmito kartami. Tento týden jsem se rozhodl, že vytáhnu pouze jednu kartu a ukážu vám, jak i jedna jediná karta může být dostatečným vedením pro celý týden. Tak jako vždy karty nejprve zamíchám. Jak už mnozí víte, nemám žádnou zvláštní techniku míchání karet, prostě je prohazuji mezi sebou a jakmile pocítím, že mám přestat, tak přestanu míchat a vytáhnu kartu.

Máme tady kartu Vyrovnaná přátelství, je to karta gerbery. Znamená to, že se máme v tomto týdnu pozorně podívat na své vztahy a na to, zda v nich dochází k vzájemné vyrovnané výměně energie. Jedna z věcí, které mám v oblibě já, je položit si otázku: "Kdybych měl tohoto přítele navštívit ve 2 hodiny ráno, vzbudil bych se, zvedl bych se, oblékl a vyšel ze dveří? Udělal bych to?" Pomyslím si: "Ano, myslím, že bych to udělal." Ale pak je tu další otázka, a to: "Udělal by on pro mě totéž? Nebo vidím vlastním vnitřním zrakem, jak se mu na displeji objeví mé jméno a on hovor odmítne, aniž by se vůbec zeptal, co se děje?" Pokud je to tento případ, pak se skutečně potřebujeme dostatečně ocenit a ujistit se, že se sami dokážeme s touto situací vypořádat.

Naše tělo má omezené množství energie. Jeho úkolem je přijímat energii v průběhu dne a vysílat ji zase ven. Problém je v tom, že když nedostaneme dost energie, skončíme nakonec vyčerpaní. Začneme být unavení, naštvaní, podráždění, možná se dostaneme i do menších hádek. Ale když si svou energii udržíme na vysoké úrovni, budeme moci být snadno ve spojení s našimi anděly.
V tomto týdnu je naším úkolem všímat si svého chování a pokud něco takového odhalíme, je na místě se zeptat: "Dával/a jsem příliš a nedostával/a dost nazpět?" Pamatujte na gerberu a její poselství o důležitosti vyrovnaných přátelských energií.

Dobře se o sebe starejte, moc se těším zase na příští týden, a do té doby si pamatujte, že všechny vaše sny se doopravdy mohou splnit.

* * *

zdroj: http://youtu.be/c8c8gNv_4Xs
překlad: Magda Techetová

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.