sobota 2. srpna 2014

Dobré věci nezískáte tím, že budete nenávidět jejich nedostatek

"Žádnou věc si do svého života nepřitáhnete nenáviděním jejího nedostatku. Ve skutečnosti myšlenky posedlé nedostatkem podporují tento nedostatek a opakovaně ho vytvářejí. Vypište si na papír všechno, čemu nyní věříte, např: „Nemám peníze“, „Nikdo mě nemiluje“, „Jsem sám/sama“, „Mám smůlu“, „Dobro mi nenáleží“ apod. Pak vedle každého z těchto přesvědčení napište opačné tvrzení. „Mám vždy dostatek peněz na všechno, co potřebuji.“, „Jsem milován/a.“, „Mám kolem sebe mnoho úžasných a láskyplných lidí.“, „Štěstí je mi nakloněno.“, „Zasloužím si dobré věci stejně jako všichni ostatní.“ To jsou vaše afirmace, které vám mohou pomoci ke změně. Chcete-li změnit svůj svět, změňte své myšlení. Jakmile změníte své myšlení, změní se i to, co si jím přitahujete do života. Vaše myšlenky tvoří váš svět."

- Louise L. Hay


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.