pondělí 4. srpna 2014

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 4. do 10.8. 2014

Ahoj, já jsem Robert Reeves a toto je vaše týdenní duchovní vedení. Doufám, že jste se o sebe pěkně starali a že jste si každý den našli čas na něco, co rádi děláte. Je úžasné, že můžeme žít právě v této době, protože nikdy v celé historii vesmíru se spolu lidé nemohli spojit tak snadno. Dnes se můžeme lehce spojit prostřednictvím videa, e-maily, zprávy, je to zkrátka rychlé a okamžité. Jsem tedy velmi nadšený, protože pro tento týden opět cítím otevírání našich komunikačních kanálů. Nastal pro nás čas začít říkat svou pravdu a mít odvahu stát si za tím, čemu věříme. Nechápejte mě špatně - neznamená to, že máme vyjít do ulic a začít protestovat, nebo něco podobného. I když, pokud se k tomu cítíte vedeni, tak to prosím udělejte. Udělejte to, k čemu se cítíte vedeni, bezpečně a produktivně. Mně to však připadá, že tento týden se budeme učit, jak se držet své skutečné podstaty, toho, kdo skutečně jsme. A také jak neustupovat, když se nás druzí lidé budou snažit měnit v takové lidi, jací si myslí, že bychom měli být. To totiž pramení pouze z jejich ega. Snaží se nám namluvit, že nejsme dostatečně dobří, když jsme takoví, jací opravdu jsme. A to je jedna velká tlustá lež. Protože jste dokonalí právě takoví, jací jste. Nemusíte vůbec nic měnit na tom, kdo jste, co děláte, nebo jak jednáte, abyste byli milováni Bohem a anděly. I já vás miluji, už proto, že tady spolu můžeme sdílet tento prostor. Nyní vám tedy posílám svou lásku přímo z obrazovky!

Pojďme se podívat na naše karty Květové terapie a na to, o co se s námi chtějí na tento týden podělit. Dnes pro nás vytáhnu pouze jednu kartu.
Je to karta Očištění. (smích) Důvod, proč se směji, je ten, že je na ní stejný obrázek, pod kterým teď stojím :D Ano, jedna z věcí, které jsem vám chtěl ještě říct, je ta, že můžete použít také fotografie a obrázky květin se záměrem pročistit energii vašeho domova nebo pracoviště. To jsem udělal i já tady u sebe. Pověsil jsem tuto nádhernou fotografii bílé růže přímo u recepce. Kdykoli sem za mnou přijdou mí klienti, posadí se přímo tady pod tuto květinu a sedí pod ní několik minut, než přijdu na sezení. Udělal jsem to tak proto, že když sem lidé přijdou, tato květina již začíná své léčení. Začíná je očišťovat od jakékoli energetické mlhy nebo popela, které je mohou blokovat v jejich cestě za štěstím. A když pak tedy přijdeme do místnosti, kde provádím sezení, můžeme rovnou začít. A také zjišťuji, že to i mně pomáhá být mnohem jasnější a výstižnější během mých výkladů, protože se nemusím zabývat odstraňováním oné mlhy, a můžeme začít pracovat na tom, co potřebujeme společně vyřešit. Je proto úžasné, že právě tato karta nám vyšla pro tento týden.

Je to tedy o očišťování, ale pro tento týden týká hlavně naší komunikace. Jde tedy o to, abychom vyjadřovali svou pravdu a abychom druhým lidem řekli, jaké v nás jejich činy nebo způsob, jakým s námi mluví, vyvolávají pocity. Vaši andělé vám dají příležitost udělat cokoli, co je třeba. Nemějte tedy dojem, že se musíte do něčeho nutit a dělat něco, co je vám nepříjemné nebo z čeho nemáte dobrý pocit. Andělé mi právě teď říkají, že nám všechno nachystají tak, abychom to mohli udělat, jakmile nastane pravý čas. Je to nenucený, snadný proces, na který nemusíme nijak tlačit.
Máte-li pocit, že byste tomu pročištění chtěli nějak napomoci, pořiďte si obrázky bílé růže, jakékoli růže, která k vám bude z obrázků promlouvat, a pak je rozmístěte po svém domě. Můžete je mít také v blízkosti postele, odkud budou vše očišťovat a projasňovat i během vašeho spánku. Mějte jejich obrázek i ve své práci, ať už je to kdekoli. Použijte tuto energii i tam. Dále jsem také zjistil, že můžete použít vykládací karty k tomutéž účelu. Já sám tedy někdy použiji kartu a očišťuji s její pomocí svou auru (Robert kartu náznakem používá podobně jako houbičku na umývání - pozn. překl.) Přitom cítím, jak se rozpouští a mizí všechno napětí, stres nebo negativní energie. Vaši auru to přímo prozáří, jako by byla zbrusu nová :) Můžete to tedy udělat tak snadno!

Tento týden je skvělý, protože andělé nám dávají úžasné tipy a nápady, jak bychom se v tomto týdnu mohli cítit dobře. Jak můžeme zůstat pravdiví k tomu, kým opravdu jsme, a obejmout ten nádherný čas, ve kterém žijeme.

Posílám vám mnoho a mnoho lásky, andělských požehnání, a tak jako vždy si přeji, abyste se o sebe pěkně starali. Je pro vás důležité dělat si čas sami na sebe, protože vás potřebujeme. Potřebujeme, abyste udělali tu důležitou práci, kvůli které jste tady. A pamatujte také, že všechny vaše sny se opravdu mohou splnit!

* * *

zdroj: http://youtu.be/87u-LVFpsjA
překlad: Magda Techetová

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.