pondělí 20. října 2014

Anděl upřímných přání

Jeho zlatá a fialová energie proudí hluboko do našeho srdce a aktivuje sílu našich představ. Anděl upřímných přání představuje sílu k uskutečnění všeho, co leží každému z nás na srdci, a probouzí touhu po naplnění. Anděl upřímných přání aktivuje naše sny a dává nám sílu. Tím můžeme o nich přemýšlet a následně je realizovat. Všechno se v našem životě splní v pravý čas. Já jsem anděl upřímných přání v tobě i ve vás.

* * *

Upřímná přání vznikají hluboko v naší duši a probouzejí v nás vzpomínky na naše poslání. Každá duše touží po realizaci sama sebe, to znamená svého Božského Já jsem. Má zvláštní touhu dávat a výjimečný talent a všechno, co existuje, chce zvláštním způsobem obohacovat a obšťastňovat. Jestliže dokážeme využít vlastního talentu, naplníme se. Veškerá síla je tedy v nás. Dovolme tedy andělu upřímných přání, aby se nás dotkl kouzelnou hůlkou a otevřel tak nová dvířka do našeho srce. Víra v sebe a v uskutečnění snů je základem moudrosti naší duše. Udělejme dostatečně velké místo pro naše přání, která se zatím nacházejí na povrchu našeho vědomí. V ničem se neomezujme a andělu upřímných přání předejme i ta nejsmělejší přání. Důvěřujme tvůrčí síle, která vše zařídí v pravý okamžik. Všechno, co odpovídá našemu životnímu plánu a našemu vývoji, se splní.

Cvičení
Dnes otevřeme pokladnici našeho srdce a necháme se obdarovat naším životem. Vnímejme vnitřní bohatství našeho talentu a po malých částech jej přeměňujme v realitu. Všechno, co proudí z hloubi duše, našeho Božského Já jsem, nám přinese hluboké naplnění a mnohonásobně se nám vrátí zpět. Hojnost všeho najdeme jen v našem nitru. Buďme vděční za všechny Božské dary a život nás bohatě obdaruje.

* * *

- z knihy Ptej se andělů, Silke Bader

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.