neděle 19. října 2014

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 20. do 26.10. 2014

Zdravím vás a vítám u duchovního vedení pro tento týden! Na tento týden jsem se cítil veden k vytažení pouze jedné karty z mé sady Květové terapie. Někdy mi lidé píšou a ptají se mě, jak je možné, že dostávám tolik informací jen z jedné vykládací karty. Říkal jsem si, že to je skvělá otázka, a tak bych se s vámi chtěl podělit o svou odpověď. Pro mě jsou vykládací karty jako brány k těmto informacím. Nejsou to jen dvě věty nebo jen dvě slova napsaná na kartě, které by vám daly všechno potřebné. Přijímáte také spoustu informací od svých andělů. No a přesně to dělám já. Karty mi pomohou chytit se toho počátečního bodu, dávají mi ten první kousíček, na který pak navazuje celá řada dalších, od našich andělů. Prostě naslouchám tomu, co mi říkají mé pocity. Věřím tomu, co cítím ve svém srdci. Věřím vizím, které vidím, ať už uvnitř své mysli a nebo zde, s vámi, ve fyzickém světě. Věnuji pozornost i všemu, co slyším, a opět se to týká toho, co slyším uvnitř své hlavy, například písničky, které se mi vybaví, nebo slova, která mě napadnou, stejně jako zvuků z mého okolí. Když vedle mě zazvoní telefon, věnuji tomu pozornost, protože je to součást poselství, které nám andělé chtějí předat. Například to, že si neumíme hlídat své hranice a nechráníme se, protože neustále necháváme druhé, aby nás stále přerušovali. Třeba něco takového to může znamenat. Stejně tak sleduji i myšlenky, které mě napadnou, a o ty se s vámi podělím. Naučil jsem se neposuzovat poselství, která ke mně chodí, a zkrátka vám je přímo předávat, tak abych ani neměl šanci nějak přemýšlet nad tím, co říkám :) Přiznejme si to na rovinu - kdybych nad tím začal přemýšlet, asi bych to ani neřekl, protože by mi to znělo divně a informaci bych si nechal pro sebe. Takto vám poselství předávám prostě přímo a ochotně - a vykládací karta mi pomůže zjistit, odkud začít. Celé je to jen o tom nechat informace proudit skrze sebe. Miluji vykládací karty, protože s nimi můžeme pracovat bez ohledu na to, kde zrovna jsme, a ony nám mohou poskytnout vedení. Ať už jsme zrovna ve vytížené situaci, je kolem nás mnoho lidí, cítíme se vystresovaní, úzkostliví apod., vykládací karty tím dokážou proniknout a dát nám odpovídající jasné vedení. 

Pojďme se tedy podívat na tu jednu kartu, která nám dá vedení pro tento týden. Nejprve karty zamíchám... a důvěřuji tomu, kdy mi andělé dají najevo, že mám přestat míchat. Vypadá to, že tentokrát chtějí, abych je zamíchal opravdu pořádně. Tak, vezmeme kartu z vrchu balíčku. Víte, jak mi andělé teď řekli "Míchej dál", tak mám pocit, že to bude mít dvojí význam. Že nejen, že mám míchat dál karty, ale že i my jako lidé máme vytrvat a jít dál, nezpomalovat a nevzdávat se. Je velmi důležité dělat další kroky. Andělé mi vždy připomínají, že je důležité se ujistit, že jdu opravdu kupředu. I kdybyste udělali jen malilinkatý dětský krůček, pořád je to pohyb kupředu tím správným směrem! Nezpomalujte, nezastavujte se! Vždy jděte kupředu!

Teď se konečně podíváme na kartu, která nám vyšla. Je to karta chryzantémy s názvem Rodinná harmonie. Tato karta naznačuje, že spousta naší energie v současné době obklopuje naši rodinu a naše milované. A velice často mi tato karta vychází, když se mí klienti vzdávají svého štěstí kvůli členům své rodiny. Nebo, dovolte mi to říct ještě jinak. Je to o tom, že jsme se rozhodli, že nebudeme šťastní, dokud nebudou šťastní všichni v naší rodině. Což znamená, že se musíme postarat o všechno to drama, o všechen ten stres, o všechny jejich starosti a že musíme pro všechny všechno napravit. A že AŽ bude toto všechno napraveno, PAK se budeme moci uvolnit. PAK budeme moci být šťastní. PAK se budeme moci cítit bezpečně. PAK se budeme moci cítit podporováni a milováni. Kolik rovnováhy vám z toho vyznívá? :P Moc ne, že? :D No, tak přesně na to nás pro tento týden andělé upozorňují. 

Je úžasné lidem pomáhat. A obzvláště těm, na kterých nám hluboce záleží. Ale prosím, nikdy se nevzdávejte svého štěstí kvůli jiným a nikdy se nerozhodujte, že vaše štěstí bude záviset na tom, jak se daří někomu jinému. Jste velmi výjimeční a jedineční lidé a potřebujete si uvědomit, že vaše radost může být právě tou léčivou a proměňující energií, která tyto druhé lidi bude inspirovat k tomu, aby své vibrace pozvedli. Právě být šťastní, je jediná věc, kterou máte tento týden udělat. 

Když tu tedy máme kartu Rodinné harmonie, podívejte se prosím, zda neprožíváte nějaká dramata nebo stres v souvislosti s vašimi milovanými, a pokud ano, pak si dejte pozor, abyste se nenechali zatáhnout do energie strachu, která je v tom přítomna. Zaměřte se místo toho na míruplnost a lásku. Dovolte sami sobě být jim inspirací. Ukažte jim, že všechno je v pořádku. A že existuje i jiný možný náhled na tuto situaci. Tento týden jste pro svou rodinu jako zářivé světlo. A sám mohu říci, že vykonáte obrovský rozdíl u lidí, s nimiž pobýváte. Nádherné.

Čeká nás tedy opět silný týden. Máme tu jeden silný týden za druhým, já vím. Ale vy jste na to připravení! Proto nám Vesmír posílá všechny tyto výzvy a zkušenosti, protože andělé vědí, že to zvládnete. Užijte si tento týden a neupadejte do strachu.

Dobře se o sebe starejte a přeji vám, ať se vám splní všechny vaše sny!

* * *

zdroj: http://youtu.be/wFz-IyTlUyc
překlad: Magda Techetová

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.