sobota 24. ledna 2015

Jak se chránit, jste-li citliví

Lidé s jasným cítěním si často stěžují, že jsou citliví až moc. "Nasávám jedovatou energii z problémů druhých" a "Jsem úplně zahlcený/á, protože cítím emoce všech lidí kolem" jsou dvě hlavní stížnosti z balíku souvisejícího s oblastí pocitů.
Je ironií, že lidé s jasným cítěním si často vybírají zaměstnání, které zvyšuje pravděpodobnost fyzického kontaktu s druhými. Masáže, léčení pomocí energie, medicína a poradenství je jen několik málo běžných povolání mezi lidmi, kteří pojímají tento svět skrze své pocity. A zatímco lidé orientovaní na pocity v těchto profesích vynikají, musí se zároveň i aktivně bránit, aby do sebe nevstřebávali zbytky negativních emocí svých klientů.
S tímto problémem se lze vypořádat dvěma způsoby: preventivními opatřeními a očistnými aktivitami. Preventivní opatření zahrnují štít proti toxické energii druhých; očistné aktivity způsobují uvolnění každé takové energie, kterou vstřebáte, včetně těch, které pramení z vašeho vlastního strachu.

ŠTÍT
Preventivní opatření jsou tak trochu jako antikoncepce - nefungují stoprocentně, ale dokážou poskytnout značnou ochranu. Existují desítky způsobů, jak se zaštítit, ale já zde uvádím jen mé dva oblíbené.

1. Hudba
Andělé říkají, že hudba funguje jako ezoterické síto, které nás obklopuje svou ochrannou energií. Ve stresových situacích je pak dobré, když neustále hraje všude kolem. Hudba nepředstavuje jen preventivní opatření; dokáže nás také očistit. Andělem hudby je archanděl Sandalfon a spolu s archandělem Michaelem nás očišťují od účinku negativity. Povolejte Sandalfona, aby vám pomohl vybrat tu nejlepší hudbu pro všechny možné situace. Při meditaci si pouštějte CD a požádejte Sandalfona, aby vás spolu s hudbou zaštítil a očistil.

2. Růžové světlo
Andělé mě tuto metodu naučili, když jsem byla jednou v posilovně. Pozdravila jsem ženu, kterou jsem nikdy předtím neviděla a se kterou jsem se náhodně potkala u činek. Začala mi dopodrobna popisovat všechny své operace. Věděla jsem, že se potřebuje vypovídat a hledá někoho, kdo by ji vyslechl, ale zároveň jsem si uvědomovala, že ze sebe spolu s nekonečnými řečmi o nemocích a chorobách chrlí i jedovatou energii.
V duchu jsem na pomoc povolala své anděly. Okamžitě mi poradili, abych se obklopila sloupem z růžového světla. Představila jsem si sama sebe uvnitř vysokého válce z růžového světla, tak jako kdybych se ocitla ve rtěnce, která se mi rozpíná až na hlavu a pod nohy.

"Nikdy jsi neměla jako štít ráda bílé světlo," připomněli mi andělé, "protože ti připadalo, jako by ses od druhých odřezávala. A protože tvým jedinečným úkolem je pracovat s lidmi, a ne se od nich izolovat (jako tomu bylo v tvém posledním minulém životě), bránila ses bílému světlu jako ochraně."

Jejich slova byla pravdivá. Přestože jsem ochranné metody znala, málokdy jsem je využívala, neboť jsem chtěla být svým klientům plně k dispozici. Jednou jsem pracovala s psychiatrem, který lidem radil zpoza svého obřího dubového stolu. Vždycky jsem měla dojem, že ho používá jako nárazník proti emoční intimitě se svými pacienty - ten stůl také představoval mocný symbol. Nechtěla jsem bílé světlo během ordinačních hodin používat proto, že by mi to připadalo, jako bych se od svých klientů izolovala.

Andělé pokračovali: "Ale všimni si, jak moc se tento štít z růžového světla liší. Podívej se, jak silně vyzařuje energii božské lásky směrem k té ženě. Taky si všimni, že promítá úžasně silnou nebeskou energii dovnitř k tobě. Tímto růžovým pláštěm nepronikne nic kromě energie pramenící z božské lásky. Tak zde tedy můžeš být této ženě plně k dispozici, aniž bys přebírala její představy a utrpení na sebe."

Od toho dne tuto techniku růžového štítu velmi úspěšně používám - a chválí si ji i ti, které jsem ji naučila. Děkuji vám, andělé!


OČIŠTĚNÍ
Někdy se cítíme unavení, podráždění nebo v depresi, aniž bychom věděli proč. Důvod má často své kořeny v našich kontaktech s negativním myšlením druhých lidí. Pomáháte-li při své práci ostatním, jste toxickým emocím vystaveni obzvláště silně, a je nezbytné, abyste se od této energie pravidelně očišťovali.

Můžete se očistit prostřednictvím přetnutí éterické šňůry a pomocí metody vysátí. Nejjednodušší cestou, jak se zbavit psychického odpadu, je však pomocí Matky Přírody. Stejně jako rostliny přeměňují oxid uhličitý na čerstvý kyslík, dokážou také transformovat nižší energii. Zeleň je obzvláště užitečná při očistě těla od jedovatých toxinů.
Andělé nás vybízejí, abychom měli všichni u postele květináč s nějakou rostlinou - během spánku dokáže taková kytka na nočním stolku zázraky! Vstřebává těžkou energii, která se na nás během dne nabalila a posílá ji do éteru. Nebojte se... rostlince to neublíží.

Jestliže jakýmkoli způsobem pracujete s lidmi, obzvláště jako masér či poradce (kdy se otevíráte a přijímáte negativitu svých klientů), umístěte rostliny do blízkosti svého pracovního místa. Díky tomuto jednoduchému kroku se na konci dne budete cítit svěží. Andělé říkají, že nejlépe fungují rostliny se širokými listy, protože větší povrchová plocha vstřebává rozsáhlejší energetická pole. Vhodnou volbou je tedy potos či filodendron. Vyhýbejte se rostlinám s pichlavými nebo špičatými listy. Je zajímavé, že feng shui, tradiční čínské umění prostorového uspořádání, také doporučuje se druhům se špičatými listy vyhnout. Je zřejmé, že jejich mečovité listy nepodporují tok pozitivní energie.

* * *

- z knihy Andělská terapie - pracovní kniha, Doreen Virtue

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.