čtvrtek 1. ledna 2015

Silvestrovské přání pro muže

S vděkem a radostí se ohlížím za uplynulým rokem. Děkuji za všechny úžasné zkušenosti, které jsem tento rok zažil. Děkuji za každý den, kdy jsem byl zdravý a spokojený. Za každý den, kdy jsem měl co jíst a pít. Děkuji za dny a noci, které jsem strávil s příbuznými a přáteli, děkuji za jejich přítomnost a ochotu sdílet se mnou čas.

Děkuji za všechny zkoušky a těžkosti, díky kterým jsem rostl a zrál, a díky nimž jsem prokázal svou velikost a sílu. Děkuji za lásku a něhu, kterou mě tak hojně zahrnovali jiní lidé.

Děkuji za to, že se umím smát, za bdělost svých myšlenek a za lásku, kterou jsem mohl věnovat druhým.

Vnímám hojnost a bohatství těchto myšlenek a plný vděčností a díků zaměřuji svou pozornost na nastávající rok.

Vím, že všechno se děje pro mé dobro, že o mě bude postaráno a že mé pozitivní myšlenky učiní můj svět ještě krásnějším a bohatším. Již teď cítím štěstí, které mnou prostupuje.

Moje štěstí začíná právě teď. V tomto okamžiku si dále vytvářím svůj úžasný svět. Měním ho, obohacuji ho a dávám energii všem milovaným věcem, které mě obklopují.

Jsem naplněn krásou a vnitřním bohatstvím a vím, že se všechno projevuje ve vnějším světě.

Je o mě postaráno, protože se sám o sebe starám. Druzí jsou mi blízko, protože já jsem jim blízko. Nadcházející rok je dalším krokem na mé cestě stát se zralejším, bdělejším a vědomějším člověkem. Krok za krokem, schůdek po schůdku, se dostávám blíže svému pravému bytí.

Všechny mé úžasné myšlenky se teď realizují.

* * *

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.