neděle 12. července 2015

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 13. do 19.7. 2015

Ahoj! Doufám, že jste měli skvělý týden a nyní se podíváme do karet Květové terapie, co nás čeká na ten další. Voláme tedy na pomoc všechny naše anděly a žádáme je, aby se s námi podělili o svou moudrost a vhledy, které nám mohou poskytnout na toto období. A cítím, že vytáhnu kartu ze spodu balíčku. Jak víte, způsob, jakým vybírám karty, vždy závisí na tom, jaké zrovna dostávám vedení. 

A máme tady kartu Pozvedněte své myšlenky, kartu oranžové lilie. Tato karta představuje nějaké břemeno, které neseme na svých zádech. Hodně se toho dělo, měli jsme hodně povinností, ale když to trvá moc dlouho, tak nás to už zatěžuje a stává se to pro nás zátěží, která je pro nás už příliš těžká, než abychom ji unesli. Karta říká, že je třeba se zaměřit na všechna požehnání a pozitivní věci okolo nás, namísto abychom si dělali starosti, upadali do deprese, a to nám pomůže i zbavit se nadbytečné váhy v těle. Když se soustřeďujeme na ty negativní, těžké energie, jen jim dáváme stále více síly. A tak se místo toho soustřeďme na energii povznášející. Pokud můžete v tomto čase někde sehnat oranžové lilie, pořiďte si je. Nejlepší způsob, jak s nimi pracovat, je pořídit si květiny, které jsou ještě zavřené. Některé budou vždycky už otevřené, ale to vůbec nevadí, další budou zavřené. A pak zavřete oči, nalaďte se na tu květinu a vložte do toho celé své srdce. Modlete se za všechny ty pozitivní věci, které si přejete. Abyste měli zdravě vysoké sebevědomí. Abyste ze sebe měli dobrý pocit. Abyste si věřili. Abyste nechali jít všechny ty negativní nechtěné myšlenky. A jakmile tato poupátka rozkvetou, vaše modlitby se vyšlou do Nebes, aby vám přinesly všechna ta nádherná požehnání. Tato karta pro tento týden říká, že se máte zbavit vší té tíhy a soustředit se na hezké věci kolem sebe. My všichni máme kolem sebe tolik věcí, které můžeme ocenit! 
Jak víte, byl jsem nedávno v nemocnici kvůli apendixu, ale i když jsem byl zavřený v nemocnici, jedl ne zrovna chutné jídlo, žádné organické ani zrovna zdravé jídlo, stále jsem dokázal oceňovat věci a vážit si jich. Oceňoval jsem lásku a soucit od své rodiny i přátel. Byl jsem vděčný za modlitby, které mi všichni posílali, abych se co nejdříve uzdravil. Byl jsem za ně tolik vděčný! Byl jsem vděčný za úžasné nemocniční sestřičky, které se o mě staraly, aby mi bylo dobře. Byl jsem vděčný i za lékaře a za to, že existuje místo, kde jsem mohl dostat tuto zdravotní péči. Vždycky existuje více způsobů, jak se na danou situaci dívat. Buď se budu kvůli své nemoci vztekat a cítit frustrovaně, a nebo budu vděčný za ten nejlepší možný výsledek a za požehnání, který se mi dostalo. A přesně k tomu jsme nyní vedeni, to po nás andělé chtějí - nechat jít všechno to těžké a zaměřit se na dobré věci, které máme, a těch potom budeme přitahovat víc. 

Věřím, že budete mít nádherný a kouzelný týden! Buďte ve spojení s oranžovými liliemi a já se na vás budu těšit zase příště. Dobře se o sebe starejte a ať se vám splní všechny vaše sny!

* * *

zdroj: http://robertreeves.com.au/videos/
překlad: Magda Techetová 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.