pondělí 20. července 2015

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 20. do 26.7. 2015

Zdravím vás a vítám u duchovního vedení pro tento týden! Tento týden jsem v Japonsku, kde vyučuji svůj kurz Léčitelů květové terapie. Mám tady některé knížky, které mi v Japonsku vyšly a je to úžasné, když něco napíšu, a pak to vidím přeložené do jiných jazyků, protože je to způsob, jakým se mohu spojit s dalšími úžasnými lidmi.
Nyní se ale podíváme na to, co nám andělé řeknou na tento týden prostřednictvím našich důvěryhodných karet Květové terapie. Ty budu jako obvykle míchat, dokud nepocítím, že mám přestat, nebo dokud nevyskočí nějaká karta, která přitáhne mou pozornost.

A máme tady žlutou lilii s poselstvím Léčení financí. Minulý týden jsme tady měli oranžovou lilii a pro tento tady máme žlutou, ze které budete určitě nadšení! Protože tato karta je celá o přitahování hojnosti! Takže všechny ty modlitby, které jste vysílali vzhůru ohledně přitáhnutí většího bohatství a prosperity, fungují! Udělali jste spoustu dobré práce v odstraňování všech těch bloků, které jste měli ve své schopnosti přijímat, a tak vám nyní Vesmír může opravdu dát všechnu tu nádhernou hojnost, kterou si zasloužíte. Tento týden se tedy nebudeme soustřeďovat na účty, na to, co je jak drahé, nebudeme se tím stresovat. Tím bychom tomu jenom obětovali svou sílu. Co ale uděláme, je to, že se soustředíme na všechna požehnání, která k nám přicházejí, a budeme otevřeni jejich přijímání. Spousta lidí mi říká: "Ach, kdybych tak jen vyhrál/a milion v loterii, hned by byl život jednoduchý." Ale pak vyvstává otázka: Kdyby před vašimi dveřmi zazvonil někdo, kdo by vám položil k nohám pytel plný peněz a řekl: "Na, tady to máš," přijali byste to a nebo byste začali přemýšlet, co je v tom za podraz? Co to má znamenat? Proč to vlastně dělá? Tyto otázky ho nakonec z vašich dveří vyženou. Možná si tedy potřebujeme také přiznat, že v sobě chováme jakýsi odpor vůči přijímání hojnosti. 
Jedna z mých oblíbených historek je ta, kdy jsem byl s Doreen Virtue v zámoří na kurzu, hovořili o andělech a bavili se. Říkal jsem si, že si prostě vezmu peníze ze svého pracovního účtu a dopřeji si to. Zablokoval jsem si ten týden, nepřijímal žádné klienty a řekl si, že si odpočinu, než se vydám na další výpravu. No a pak jsem se vrátil na svou kliniku a zjistil, že mám do tří dnů zaplatit nájem. Na pracovním účtu ale nebylo dost peněz na to, abych to z toho zaplatil. Přemýšlel jsem, že tedy přepošlu na svůj pracovní účet peníze ze svého osobního účtu, a úplně jsem se do toho všeho zamotával. A pak jsem u sebe ucítil přítomnost archanděla Michaela. A ten mi řekl: "Hej, počkej, Roberte, zadrž. Ty nám omezuješ možnosti, jakými ti můžeme přinášet hojnost." Pověděl jsem mu: "Hm, dobře, ale já na tento týden nemám objednané žádné klienty, takže nevím, jak to myslíš." A on mi na to řekl: "To je přesně ono. Vidíš svá sezení jako jedinou cestu k získání hojnosti. My ti ji můžeme přinést i úplně jinými způsoby. Ale dovol nám ti pomoci, dovol nám udělat tu práci." A tak jsem řekl, že dobře, věřím vám, ale v pondělí potřebuji mít peníze na svém pracovním účtu. Prostě jsem věřil, odpoutal se od toho... a během těch pár dnů nám ohromně stoupl počet objednávek na mé olejíčky, vůně a vibrační spreje, a to tak, jako nikdy. A nedávám jsem nikam žádné reklamy, neudělal jsem vůbec nic, a najednou byla nachystána spousta krabic s objednávkami. Řekl jsem si: "Wow! Já jsem si opravdu bránil v hojnosti, když jsem se díval na svá sezení jako na jediný možný zdroj příjmu!" 
Chtěl jsem vám to povědět proto, abyste se nedívali na svůj měsíční plat jako na jediný zdroj vaší hojnosti. Dívejte se na to jako na odrazový můstek. To je jen minimum všeho, co můžete dostat. Můžete pak přijít do obchodu a najít v kabelce nebo tašce nějaké peníze, o kterých jste ani nevěděli, a nebo - to je také oblíbený způsob, jakým nám andělé pomáhají - budou věci, které potřebujete, ve slevě. Vesmír za vás takto část celé té ceny zaplatí. 

Tento týden je tedy o přijímání hojnosti. Buďme jí otevření! Mějme úžasný, hojný a bohatý týden! Je to tak vzrušující, jsem moc rád, že nám tato karta vyšla! Posílám vám svou lásku a toto poselství z Japonska. Těším se na vás zase příště. Do té doby se o sebe skvěle starejte a jako vždy: Ať se vám splní všechny vaše sny!

* * *

zdroj: http://robertreeves.com.au/videos/
překlad: Magda Techetová

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.