sobota 26. prosince 2015

Sváteční přání od Louise Hay

Mí drazí,

čas svátků je obdobím opětovného spojení s rodinou a přáteli. Ve vzduchu jsou pocity radosti a našimi srdci proudí láska. Je to čas, kdy jsme společně s rodinou, kterou jsme možná nevídali tak často, nebo s přáteli, s nimiž slavíme společné zvyky. Toto období je časem požehnání a hojné vděčnosti a laskavosti. Buďte své rodině nablízku a přijměte každou její část.

Oslavujte své vnitřní dítě připomenutím si pozitivních okamžiku v tomto roce. Užijte si přítomný okamžik, který sdílíte se svými milovanými blízkými. Jste v bezpečí a jste přijímáni. Buďme vděční za každý okamžik, který prožíváme se svou rodinou a přáteli, neboť jsme s nimi spojeni. Mějme na paměti, že tato radost, ocenění a láska jsou našimi největšími dary. Buďte štědří svou láskou, mí drazí, a budete se cítit naplněni. Vaše rodiny a přátelé vás milují. 

Zde je myšlenka pro vás:

Ne každý má tak výjimečnou rodinu jako já, ani nemají tak zvláštní příležitosti, jak otevřít svá srdce takovými způsoby, jakými to dělá moje rodina. Nejsme omezeni tím, co si o nás myslí sousedé nebo předsudky naší společnosti. Jsme mnohem víc než jen to. Jsme rodina, která vychází z lásky, a přijímáme s hrdostí každého jedinečného člena. Jsem výjimečný/á a jsem hoden/hodna lásky. Miluji a přijímám každého člena mé úžasné rodiny, a členové mé rodiny zase milují a zbožňují mě. Jsem v bezpečí. V mém světě je všechno v pořádku.

Šťastné svátky vám všem!

Louise L. Hay

* * *

zdroj: Louise Hay Newsletter
překlad: Magda Techetová


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.