pondělí 29. února 2016

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 29.2. do 6.3. 2016

Ahoj, já jsem Robert Reeves a toto je vaše týdenní duchovní vedení. Pojďme se tedy podívat na to, která karta nám vyjde pro tento týden. Lidé se mě často ptají, jak mají karty míchat, ale na tom nezáleží. Nejde o jejich míchání, ale o náš záměr. Když dělám každý týden výklady, ptám se andělů a Boha, co každý, kdo sleduje tento výklad, potřebuje vědět. Bez ohledu na to, kde se nacházíte, nebo co prožíváte, doufám, že vám tento výklad pomůže. Sejmu kartu z vrchu balíčku.

Kartou pro tento týden je karta červené růže, která říká Otevřete své srdce. Může mít několik různých významů. Vypovídá o zaměření se na romanci, lásku, radost a dovolení našemu srdci otevřít se ještě více možnostem, které nás obklopují. U mnohých, kdo tento výklad sledujete, vím, že jste byli v minulosti zraněni, využiti nebo s vámi lidé zacházeli uboze, jen proto, že jste byli otevření a citliví. A vás. Je třeba nechat lásku vycházet z našeho srdce. Otevřete své srdce, buďte šťastní, buďte tou nádhernou osobou, kterou jste! A pokud se lidem okolo vás vaše skutečné já nelíbí, pak je prostě načase změnit přátele! Nechceme nechat tyto lidi, aby vám bránili vyzařovat to světlo, které v sobě máte! 
tak jste se možná stáhli do sebe a rozhodli jste se, že své srdce uzavřete a nebudete už tak otevření a hodní. Jenomže to zraňuje
Další poselství této karty spočívá v léčení. Protože andělé říkají, že všechno, co vychází z lásky, je léčivé. Tato karta vám tedy říká, že léčení, za které jste se modlili, k vám nyní přichází, blíží se, věci jsou v pohybu, aby tomu napomohly. Dobře?

To byla tedy karta, kterou jsem vytáhl teď. Předtím, než jsem tento výklad natočil, jsem ho ale natáčel napoprvé a baterie v kameře tehdy odešla. A při tom prvním pokusu jsem vytáhl kartu První krok, karta hortenzie. Ta říká, že máme mít odvahu učinit další krok na své cestě. Také ale vypovídá o tom, že se nacházíme v bodu přechodu, že věci se kolem vás mění. Dovolte této změně, aby se udála. Přestaňte jí vzdorovat a bránit. 

Obě tyto karty se krásně doplňují - společně nám říkají, že máme otevřít své srdce a dovolit změnám okolo nás, aby se udály. 

Doufám, že budete mít úžasný týden, a přeji vám, ať se vám splní všechny vaše sny!

* * *

zdroj: http://robertreeves.com.au/feb-29-mar-6-16/
překlad: Magda Techetová


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.