úterý 5. září 2017

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 4. do 10.9. 2017

Ahoj, já jsem Robert Reeves a toto je vaše týdenní duchovní vedení. Ano, vím, že je to trošku opožděně, ale mám pro to důvod - je to můj pejsek, který včera tak zlobil, že mě nenechal ani 5 minut v klidu, abych mohl pro vás toto video udělat. Ale dnes se mi to už povedlo, a tak vám teď budu konečně věnovat plnou pozornost, spojíme se s našimi anděly a zeptáme se jich, co by nám chtěli sdělit pro tento týden.
Nejprve se pohodlně posaďte, zavřete oči a několikrát se hluboka nadechněte. Je dobré se nejprve zklidnit a soustředit se do vlastního středu, než se otevřeme poselstvím, která k nám budou přicházet. Položte nyní andělům otázku, na kterou byste si přáli znát odpověď; zeptejte se na cokoli, co se nyní ve vašem životě děje. Možná řešíte nějaký problém, nebo jednoduše žádáte o větší jasnost a vhledy ohledně vašich dalších kroků. Pojďme se tedy podívat, co nám chtějí andělé poradit, tak abychom měli svůj týden nádherný, plný míru, povznášející a abychom z něj měli dobrý pocit.

Vyšla nám karta Zaštiťte se. Ta vychází v obdobích, kdy jsme obzvláště citliví. Okolo nás nebo ve světě může být spousta hrubých energií, negativity, lidé mohou říkat zlé věci a my se do toho nesmíme nechat vtáhnout. Pamatujte si, že na své duchovní cestě potřebujeme zůstat soustředěni na světlo a na řešení založená na lásce. Pokud začneme sklouzávat do strachu, pomluv, dramat nebo jiné těžké energie, velmi rychle nás to pohltí a pak zjistíme, že my sami začínáme pomlouvat atd. A na konci se nikdo necítí opravdu dobře. Tato karta vás tedy nabádá, abyste vystoupili z takovýchto situací. Pokud se objeví něco, co vám nedělá dobře, na internetu, nejste povinni to sledovat! Prostě to zavřete! Neklikejte na to, nečtěte ten článek, nedívejte se na to video! Klikněte na křížek vpravo nahoře a zavřete to! Nemusíte to sledovat. Já sám jsem se teď setkal s tím, jak někteří lidé vykládali ošklivé věci o lidech, které mám rád. Řekl jsem si: "Ne! Já vám nedaruji ani jedno kliknutí!" Takoví lidé vytvoří příspěvek, který pak škodí a ubližuje všem, kdo ho shlédnou. Místo toho se nad všechno to drama povzneste. Právě to se nám snaží naši andělé pro tento týden sdělit svým poselstvím o štítování. Potřebujeme se chránit. Vizualizujte si, jak jste obklopeni anděly. Ciťte to světlo kolem sebe! Vězte, že jste Božsky chráněni. 

Dopřejme si nyní chvíli na to, abychom zavolali anděly a požádali je, aby nás obklopili. Já si rád představuji, jak andělé stojí okolo mě po každé straně, a to zády ke mně. Tak mě chrání před vnějšími vlivy a já sám jsem přitom obklopen jejich pozitivní energií. Je to tak povznášející! Nechceme nikoho zranit, nechceme na nikoho útočit. Jednoduše se prostě zahalíme do lásky. Snáze k nám pak proudí další pozitivita, snáze také přijímáme Boží vedení, a přitom je od nás držena dál veškerá negativita, hrubost a drama. Žádáme tedy naše anděly, aby nám pomohli držet se stranou ode všech těchto stresujících situací, pustit se negativity a pomlouvání, naslouchat svému srdci a poznávat, co je pravdivé a je pro nás správné. 

Posílám vám dnes navíc ochraňující energii a budu se za nás všechny modlit, abychom tímto obdobím všichni prošli v míru. V poslední době se v duchovní oblasti energie trochu zvýšily a někteří lidé na to reagují poměrně nepříjemně. Nenechme se do toho tedy zatáhnout. Pamatujte si, že naše cesta je o lásce a světle. Soustřeďme se tedy na to. 
Jsem moc rád a jsem vám vděčný, že se tu se mnou scházíte, a za to, jak jste úžasní. Svět vás potřebuje! Toho unikátního světla ve vás potřebujeme vidět ještě více! Chraňme se tedy tento týden před hrubostí, tak aby naše světlo mohlo zářit o to silněji, když je ho třeba. 

Budu se na vás těšit zase příště a jako vždy vám přeji, ať se vám splní všechny vaše sny!

* * *

zdroj: https://www.facebook.com/robertreevesnaturopath/videos/1398690726834417/
překlad: Magda Techetová

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.