středa 9. dubna 2014

Byli jste šikanováni?

27.březen 2014

Posmívali se vám? Říkali vám různými jmény? Mnozí z nás, kteří jsme citliví, jednáme jinak než lidé necitliví. V důsledku toho nás pak necitliví lidé označují všelijakými jmény a přezdívkami. Možná jim to prostě dělá dobře. Ale bez ohledu na to mohou jejich slova na nás zanechat dlouhotrvající negativní následky.

Zde jsem vyfocená v Hay House Radio, odkud vysílám čtvrtou lekci kurzu Asertivita pro pozemské anděly. Dnešní lekce je věnovaná zvýšení vaší sebeúcty a sebedůvěry. Hovořili jsme o tom, jak v nás urážky a posměšky mohou zanechat pocit, že nikam nepatříme nebo že jsme bezcenní.

Ať už vám říkali, že jste divní, přecitlivělí nebo něco horšího, slovní a psychologické zneužívání bylo v psychologických studiích prokázáno jako déletrvající, co se týká dopadu v porovnání se zneužíváním fyzickým.

Jako veřejná osobnost jsem i já obdržela mnoho posměšků a přezdívek od lidí, kteří špatně pochopili mou práci nebo s ní nesouhlasili. I já jsem tohle ve svém osobním životě zažila.
A také jsem byla velmi vděčná za vizuální poselství, které mi velmi pomohlo v rámci kurzu. Zde ho s vámi sdílím.

Archanděl Michael a Matka Marie jsou úžasné neomezené a milující nebeské bytosti. Matka Marie je dokonalým příkladem pro ženy, neboť symbolizuje rovnováhu mezi jemností a sílou. Archanděl Michael je zase výborným příkladem pro muže, neboť ztělesňuje současně mír i moc.

Matka Marie i archanděl Michael se zjevují jako záblesky modrého světla. Světlo archanděla Michaela je spíše královsky modré, zatímco světlo Matky Marie je spíše chrpově modré.

Pokud si zpětně vybavíte všechny ty posměšky a přezdívky, kterými jste si prošli, podobně jako kdybyste si znovu přehrávali kazetovou pásku, archanděl Michael i Matka Marie vám mohou pomoci vymazat z toho onu zničující negativitu. Společně posílají léčivé modré světlo do kazety vaší mysli, která je plna negativních slov, a všechno z ní vymažou, kromě důležitých lekcí a lásky.

Ihned po mém dnešním vysílání mi přišel email, který mi byl přeposlán od někoho, kdo viděl nějaký negativní komentář o mně. Ten email přišel v dokonalé chvíli, protože jsem právě zcela otevřela své srdce během vysílání. A tak jsem byla obzvláště otevřená slovnímu napadení v tomto emailu. Byla to temnota, která se pokoušela napadnout světlo mé práce.
A tak jsem vyzkoušela metodu, kterou jsme zrovna probrali v našem vysílání. Představila jsem si ten útočný email jako kazetovou pásku. Viděla jsem Božskou modř, jak rozpouští a vymazává všechnu negativitu v této pásce.
Fungovalo to okamžitě a naprosto úžasně! Namísto abych se cítila jako oběť, pocítila jsem soucit vůči té osobě a její slova byla neutralizována, aniž by se jejich negativní náboj nebo síla dostaly ke mně.
A pak jsem této osobě poslala lásku a modlitby a modlila jsem se za její mír. Nakonec, nikdo se necítí šťastně, když na někoho útočí. Bez ohledu na to, nakolik v právu se cítí být, ti, kdo slovně ubližují, vždy vycházejí z pozice svého ega. A to nikdy není pozice štěstí ani míru. Je mnohem jednodušší někomu odpustit, když dokážete soucítit s jeho bolestí.
Povězte mi prosím, jaké máte vy zážitky během této meditace s modrým světlem, kdy vymazáváte jakékoli slovní napadání ze své kazetové pásky.

A prosím vězte, že je vám k dispozici mnoho úžasných psychologických a podpůrných skupin. Nikdo se nemusí se šikanou a slovním zneužíváním potýkat sám! Prosím, vyhledejte poradce ve své škole, v kostele, v chrámu nebo v místních sociálních službách, popř. zavolejte na linku bezpečí, pokud jste momentálně psychologicky zneužíváni.

Modlím se za každého, kdo byl nebo je zneužíván, a také se modlím za to, abyste věděli, jak cenní a potřební jste v tomto světě.

S láskou,
Doreen

* * *

zdroj: facebook.com/DoreenVirtue444
překlad: Magda Techetová

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.