neděle 13. dubna 2014

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 14. do 20.4. 2014

Ahoj, já jsem Robert Reeves a moc vám děkuji za to, že jste se ke mně dnes připojili na toto duchovní vedení pro tento týden. Velmi rád s vámi sdílím to, co mi andělé sdělují, včetně informací, které potřebujeme vědět pro následující týden. Pokud jste v těchto dnech navštívili mou webovou stránku, asi jste si všimli, že nefunguje. Důvod je ten, že tyto stránky procházejí velkými změnami, a to především proto, abych s vámi mohl sdílet ještě další informace. Zakládám si blog a spoustu dalších věcí, které bych s vámi rád sdílel, ale... trvá to trochu déle, než jsem čekal :D A tak vám moc děkuji za vaši trpělivost. Jakmile bude stránka zase spuštěna, dám vám co nejdříve vědět.
Pojďme se podívat na to, co nám vyšlo pro následující týden. Jsme už v půlce dubna! Jako vždy budu pracovat s kartami Květové terapie a sdělím vám také dodatečné vhledy, které mi andělé poskytli pro tento týden. Nejprve se uvolním a karty zamíchám. Pak už jen čistě podle intuice vyberu karty pro náš týden.

Jako první zde máme kartu gerbery s názvem Vyvážená přátelství. Tato karta už nám vyšla mnohokrát. Pro tentokrát cítím, že nám chce říci, abychom si hlídali vyváženou energii a ujistili se, že si dopřáváme také čas na sebe samé. Nezapomínejte na to, že je pro vás zcela nezbytné si odpočinout po vší té tvrdé práci. Vím, že mnozí z vás do všeho dávají 110% a je úžasné, že do toho dokážeme vložit tolik energie, ale je důležité nezapomínat na sebe a dopřát si odpočinek a uvolnění. To je tedy poselství gerbery pro nás na tento týden.

Další kartou byla karta orchideje s názvem Dosáhněte až ke hvězdám. V popisku na kartě stojí: Zasloužíte si jen to nejlepší, a právě na to byste měli zaměřit veškerou svou pozornost. Toto je pro nás připomínka toho, že se nikdy nemáme vzdávat bez ohledu na to, kolik překážek nám může stát v cestě. Pokud vám vaše srdce i duše říkají, že máte vytrvat a jít dál, pak musíte jít dál. Někdy nám překážky mohou sloužit jako varovná znamení, která nám říkají: "Jdeš špatným směrem. Otoč se a vrať se zpátky." Ale vy to dokážete rozpoznat. Když si opravdu sednete a budete naslouchat svému srdci a vnímat, co vám říká, pak budete vědět, zda máte vytrvat a nebo se vydat jinudy.
Tento týden jsem slyšel něco, co mi připadalo velice zajímavé. Spoustě z vás je jistě blízký Harry Potter, ať už knížky nebo filmy. Je to velký celosvětový fenomén, za který můžeme poděkovat J.K. Rowlingové. Tento týden jsem se doslechl, že na začátku musela oslovit až 12 různých nakladatelů, aby vůbec mohla vydat svou první knížku o Harrym Potterovi. A musela to zkusit 12x, aby konečně někdo řekl Ano! Není to zajímavé? Tento světový fenomén a obrovský úspěch se dostavil až poté, co ji 11 nakladatelů odmítlo. A to je dokonalý odkaz k této kartě, kterou zde máme. Dosáhněte až ke hvězdám! Nikdy se nevzdávejte! Pokud vám vaše srdce říká, že to máte udělat, pak se nevzdávejte! Díky bohu za to, že tyto knížky vyšly, protože je zbožňuji a jsou úplně úžasné.

A poslední kartou pro tento týden zde máme kartu protey australské - Buďte svým skutečným já. Připomíná vám, že si máte stát za svou vírou. Abyste si věřili a jednali v souladu s tím. Vyzývá vás k tomu, abyste odkryli své vnitřní Božství. Byli jste stvořeni jako zvláštní a zcela originální. A protea vám říká, že je zcela v pořádku si stát za tím, kým jste. Nikomu nepomůže, když se budete schovávat a snažit se zapadnout. Namísto toho nechte své unikátní já, všechny své originální vlastnosti a nadání, zářit.

V tomto týdnu se tedy dobře starejte sami o sebe. Když tolik vydáváte, je důležité, abyste stejně tolik zase přijímali. Také pamatujte na to, že se nikdy nemáte vzdávat svých snů. Vydržte! Protože andělé mi právě nyní říkají, že se začnou dít zázraky, které vám v tomto čase pomohou. Zjistíte, že některé překážky vám najednou zmizí z cesty. A nakonec, buďte sami sebou. Buďte svým skutečným já, buďte otevření, buďte milující, a nikdy se nesnažte měnit tuto skutečnou podstatu své bytosti.

Přeji vám úžasný týden, přeji vám, abyste se zaměřili na své sny a cíle, a abyste se upřímně těšili z každého požehnání, které vám přijde do cesty. Bylo mi velkým potěšením s vámi sdílet tyto informace, které nám andělé chtěli sdělit. A pamatujte, že všechny vaše sny se mohou naplnit!

* * *

zdroj: http://youtu.be/zPwO6gvJtsI
překlad: Magda Techetová

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.