čtvrtek 8. května 2014

Dojemný příběh o malé Meredith a jejím zesnulém pejskovi

Naše 14 let stará fenka Abbey minulý měsíc zemřela. Den po jejím odchodu má čtyřletá dcera Meredith velmi plakala a mluvila o tom, jak moc jí Abbey chybí. Zeptala se, zda bychom mohli napsat dopis Bohu, aby Abbey poznal, až přijde k němu do nebe. Řekla jsem jí, že bychom to mohly udělat, a ona mi nadiktovala tato slova:

"Drahý Bože,
mohl by ses prosím postarat o mého pejska? Včera zemřel a teď je s tebou v nebi. Moc se mi stýská. Jsem šťastná za to, že jsi mi dovolil mít Abbey jako svého pejska, i když onemocněla.
Doufám, že si s ní budeš hrát. Má ráda plavání a hru s míčky. Posílám ti fotku, abys věděl, že ona je můj pejsek, až ji uvidíš. Opravdu mi chybí.
S láskou, Meredith"

Vložili jsme dopis do obálky s obrázkem Abbey a Meredith a adresovali ho Bohu/Nebi. Napsali jsme tam také zpáteční adresu. Pak na obálku Meredith nalepila mnoho známek, protože řekla, že to bude chtít strašně moc známek, když má dopis dojít až do nebe. To odpoledne ho vhodila do schránky na poště. O pár dní později se mě ptala, jestli už Bůh dostal dopis. Řekla jsem jí, že si myslím, že ano.

Včera jsme našli na naší verandě balíček zabalený ve zlatém papíře, adresovaný Meredith. Otevřela ho. Uvnitř se nacházela knížka pana Rogerse s názvem „Když pejsek zemře“. Za obálkou knihy byl založený uvnitř dopis, který jsme napsali Bohu, v otevřené obálce. Na opačné straně byla fotka Abbey a Meredith spolu s touto poznámkou:

"Milá Meredith,
Abbey bezpečně dorazila do nebe. Tvůj obrázek byl velkou pomocí a okamžitě jsem ji poznal.
Abbey už není nemocná. Její duše je tady se mnou stejně jako zůstává ve tvém srdci. Abbey byla velmi ráda tvým pejskem. Protože tady v nebi nepotřebujeme těla, nemám ani žádné kapsy, kam bych si tvůj obrázek schoval, takže ti ho posílám zpátky v této knížce, abys měla něco, co ti Abbey připomíná.
Děkuji ti za tvůj nádherný dopis a také děkuji tvé mamince za to, že ti ho pomohla napsat a poslat mi ho. Jakou máš ale zázračnou maminku! Vybral jsem ji speciálně pro tebe. Posílám ti mnoho požehnání každý den a pamatuj, že tě velice miluji. Mimochodem, můžeš mě snadno najít. Jsem všude, kde se nachází láska.
S láskou, Bůh."

(Dewayne Fordham)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.