neděle 8. června 2014

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 9. do 15.6. 2014

Ahoj, já jsem Robert Reeves a přináším vám vaše týdenní duchovní vedení. Tento týden bych si tu chtěl něco nového vyzkoušet, protože jsem před pár dny dostal pár nových hraček a toto je jedna z nich - měl jsem to velké štěstí, že jsem dostal jednu z krystalových "zpívajících mís". Pokud znáte tibetské mísy, po jejichž okraji kroužíte prstem a ony pak vydávají určité tóny, toto je podobné, ale mají mnohem hezčí zvuk. Tyto mísy jsou vyrobeny z křišťálu a to nejen v různých velikostech, ale i tónech. Tato konkrétní mísa je laděna na notu G. To znamená, že odpovídá naší hrdelní čakře. Proto bych nyní chtěl tuto mísu využít, protože cítím, že tento týden bude především o komunikaci. Týká se to jak komunikace s našimi nejbližšími v životě, tak i s našimi anděly.
Tento pátek jsem se účastnil akce s názvem Mystická pětka a výtěžek z prodeje lístků jsme celý věnovali na pomoc těm, kdo mají problémy s duševním zdravím. Jsem opravdu šťastný, že jsem toho mohl být součástí. A co jsem si z toho odnesl pro tento týden, je to, že je třeba komunikovat, sdílet s druhými to, čím si procházíme, protože tím nemusíme procházet sami, ale můžeme vzít někoho za ruku a požádat ho o pomoc, podporu či asistenci. A vězte, že lidé tu pro vás vždycky budou.

Nyní mi tedy dovolte, abych vám na krystalovou mísu zahrál (doufám, že to zvládnu před kamerou :D)

Pro poslech si můžete zapnout video uvedené na konci článku v odkazu Zdroj a přetočit si ho na 1:55 - pozn. překl.

Zatímco hraji, žádám anděly, aby nás očistili od všech problémů, které máme s komunikací, v oblasti krční čakry, s vyjadřováním vlastní pravdy. Dovolte těmto problémům, aby se rozpustily - právě teď.

2:59 - konec poslechu :) - pozn. překl.

Nádhera. Moc hezké. Děkuji vám, že jste mě nechali si s tím pohrát :D 

Nyní si vezmu naše karty Květové terapie a vytáhnu jednu z nich pro tento týden. Pojďme se podívat, co nám vyjde. Máme tady Léčení financí. Tato karta znamená, že problémy s penězi a hojností budou odteď minulostí. Žlutá lilie je jako magnet na přitahování hojnosti do vašeho života. Hojnost může pro různé lidi znamenat různé věci. Může to znamenat, že se budete cítit bezpečně ohledně účtů a zbavíte se stresu v oblasti financí. Také to však znamená, že si máme dovolit cítit se bohatí na úrovni duše. A tak věci, díky kterým se já cítím bohatý, se mohou úplně lišit od těch, díky nimž se cítíte bohatí vy. Já třeba miluji být venku ve své zahradě. A cítím se tak dobře, když na to mám čas! Pro vás to může být zase procházka v parku, nakupování s přáteli, nebo cokoli jiného, co vám pomáhá cítit se bohatí a zajištění. Žlutá lilie vám tedy říká: "Prosím, vzdejte se nyní všech obav o peníze. Zcela je propusťte a dovolte hojnosti, aby k vám mohla přijít." Andělé mi kdysi řekli, že jako lidé to chápeme špatně - pořád řešíme jak se dostanu k penězům, jak se dostanu dál, abych získal ty peníze a tu hojnost, abych mohl zaplatit účty a nemusel cítit stres. Ale andělé říkají: Nechte peníze přijít k vám. Buďte otevření a buďte ochotni je přijmout. Nechte jim všechny dveře a okna otevřené, aby se k vám mohly dostat tvořivými způsoby. Není třeba pracovat tvrději, ale spíše chytřeji :) Dovolte hojnosti přijít do vašeho života.

Tento týden tedy pracujte se žlutými liliemi. Pokud můžete, pořiďte si čerstvé květy. Mějte je doma nebo v práci a všímejte si, jak se tam změní energie. Stejně tak vám mohou pomoci i jejich obrázky. I kdybyste měli použít tuto kartu s liliemi, připnout si ji na ledničku nebo v kanceláři, meditujte nad jejich obrázkem. Můžete si ho dát třeba i na plochu jako pozadí nebo jako spořič displeje. Dívejte se na žluté lilie. Pokaždé, když se na ně podíváte, budete si do života přitahovat hojnost. Vězte, že vaši andělé jsou s vámi, podporují vás a milují. 

Tento týden je o komunikaci. Mluvte svou pravdu a Vesmír vás za to odmění. Postará se o vás i finančně a dovolí vám tak, abyste se mohli cítit bohatí ve všech ohledech.

Nádhera. Jsem na tento týden velmi natěšený. Zní to nádherně. Těším se na vás zase příští týden. Do té doby se o sebe pěkně starejte a ať se vám splní všechny vaše sny!

* * *

zdroj: http://youtu.be/j0IMC8x_hNo
překlad: Magda Techetová

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.