neděle 5. října 2014

Karetní výklad Doreen Virtue pro týden od 6. do 12.10. 2014

Ahoj, tady je Doreen a toto je váš týdenní karetní výklad pro týden od 6. do 12.října. Jak možná víte, tento týden nám začíná retrográdní fáze Merkuru, a i když tomu možná nevěříte, pravděpodobně jste již pocítili účinky tohoto působení, k němuž dochází třikrát až čtyřikrát do roka. Merkur je planeta spojovaná s komunikací a cestováním, a tak se věci v těchto oblastech nyní mohou dostat do nerovnováhy. Můžete si všímat například toho, že vám dobře nefunguje elektronika, nebo že je vše pomalé. Vy sami se můžete cítit pomalí. Pamatujte, že můžete vždy zavolat Nebesa na pomoc, Boha i anděly. Kdykoli se budete cítit vyvedeni z rovnováhy, nebo se začnete zpochybňovat, a hlavně když vás některé věci frustrují, je vám k dispozici tato velká pomoc.
Pro tento týden budeme pracovat s mými velmi oblíbenými kartami - Rady andělů na každý den. Velmi je doporučuji začátečníkům, ale i já sama je používám, a to jsem ve vykládání karet velmi zkušená. Líbí se mi na nich, že mají poselství napsáno přímo na sobě, a tak se ani nemusíte dívat do knížečky.
Modlím se tedy nad těmito kartami a prosím o poselství pro nás všechny. Někdy se mě lidé ptají, jak je možné dělat výklad pro všechny, a já říkám, že je to čistě o záměru. Naše záměry vytvářejí naše zážitky. Mým záměrem je, abyste vy, já a všichni ostatní, kdo sledují tento výklad, dostali skrze tento výklad požehnání a poselství.

Pro začátek týdne tu je.... ach, to se vám bude líbit! Příliv hojnosti! Tato karta znamená, že k vám nyní proudí nečekané zdroje. Víte, často, když se věci vychýlí z rovnováhy, je to forma vašich zodpovězených modliteb. Je to způsob, jakým se otevírají energetické brány, abyste ve své situaci, v níž se cítíte uvíznutí a za kterou jste se modlili, dostali odpovědi na své modlitby a vše k vám mohlo přijít. Je to tedy velmi pozitivní karta.
Pamatujme, že hojnost může mít mnoho různých významů. Nemusí to znamenat jen příliv peněz, ale také lásku, nová přátelství, nové příležitosti, více času nebo energie, zkrátka všeho možného. Každopádně k nám přicházejí nové věci. A i když prožíváme nějaké otřesy, pomáhá nám to k nové hojnosti. Jak vidíte, retrográdní fáze Merkuru nemusí být nutně špatná věc :)

Pro střed týdne zde máme zajímavou kartu - Denní snění. Říká nám, že je pro nás nyní důležité trávit čas o samotě, meditovat, jít ven do přírody, pobývat se zvířátky, a také znamená, že máte uznat svou potřebu většího odpočinku, cítíte-li se unavení. Nemusíte se úplně izolovat. Úplná izolace není moc dobrá. Ale mírný ústup do pozadí může být velmi prospěšný! Odpočívejte... a věnujte se také dennímu snění. Sněte! Já sama jsem dostala velkou část Božského vedení právě ve chvílích, kdy jsem odpočívala. Když jsem se probudila, dostala jsem najednou všechna andělská poselství a hned jsem si je vypsala. Sepisujte si svá poselství. Věnujte tedy tento týden pozornost svým snům a všem andělským poselstvím, která k vám přicházejí.

A na víkend tady je karta Požádejte o pomoc. Tato karta vás vybízí k tomu, abyste více spolupracovali s Nebesy. Nebuďte pasivní a neříkejte si: "Ale Bůh přece ví, co chci!" Ano, Bůh ví, co chcete, ale vy máte svobodnou vůli, kterou Bůh ctí, a tak si o to, co potřebujete, musíte říct. To souvisí také s jasnou komunikací s druhými lidmi. V tomto týdnu může komunikace dost váznout, je to účinek retrográdní fáze Merkuru. Můžete si připadat, že vy mluvíte cizím jazykem a druzí lidé zase jinými jazyky. Vaše komunikace může být frustrující, může docházet k hádkám, ale nezapomínejte na to, že říkat si o naplnění svých potřeb je součástí jasné komunikace a asertivity, stejně jako říkat si o pomoc Nebesům, což je třeba udělat ze zákona svobodné vůle. Vůbec nezáleží na tom, JAK si o pomoc řeknete. Můžete na to pomyslet, můžete to napsat, můžete to i zazpívat, a ve chvílích frustrace to můžete i zakřičet. Nebesům to nevadí. Nebesa vnímají jasnost vašeho sdělení a podstatu vaší žádosti.

Máme tu tedy velký, velký týden! Začíná nám novou hojností, pokračuje ústupem do ústraní a odpočinkem, a končí tím, že si budeme říkat o to, co chceme. Znamená to pro vás velký pokrok. A jsem za vás velmi nadšená! Bude se dít hodně věcí ve světě a také se vyskytne spousta dramat kolem vás, ale jak víte, naším životním posláním je nenechat se tím strhnout a místo toho se za všechny tyto věci modlit. Ptát se: Jak mohu já sám/sama napomoci k vyřešení těchto problémů? místo abychom se nechali pohltit strachem. Vím, že to zvládnete. Jsem s vámi ve svých modlitbách.

Posílám vám mnoho lásky, andělských požehnání, a prosím - řekněte se mnou: Aloooooooooooooha!

* * *

zdroj: https://www.youtube.com/watch?v=ltbi0ufYo2Y
překlad: Magda Techetová

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.