pondělí 22. prosince 2014

Vánoční poselství Roberta Reevese 2014

Ahoj, já jsem Robert Reeves a chtěl jsem pro vás nahrát toto video, protože vánoční období je definitivně tady! Ze všeho nejdřív bych vám chtěl popřát velmi veselé Vánoce, protože zvláště tento čas je velmi vhodný k vyjadřování lásky, radosti a vděčnosti lidem, které máme ve svém životě. Rád bych vám dnes řekl o několika věcech, které rád dělám o Vánocích já. I když vím, že celý rok ještě není úplně za námi, že závěr roku nás teprve čeká. Ale o Vánocích je většina lidí na dovolené, na prázdninách, zkrátka je to konec pracovního období, nebo také školního, a tak mi přijde dobré se podívat na to, čeho jsme za těch 12 měsíců dosáhli. Proto mám pocit, že blížící se závěr roku je vhodným časem pro ohlédnutí se.
Pomyslete teď na všechno, čeho jste za poslední rok dosáhli. Opravdu cítím, že rok 2014 byl velmi rychlý a také intenzivní rok, co říkáte? :) Zdá se, jako by se do toho jednoho roku snažilo nacpat co nejvíce věcí. Obvykle se životní události roztáhnou na delší období, avšak v tomto roce jsme byli tlačeni kupředu, abychom šli dál a dál, a pak z toho také mnoho získali za pomyslným rohem, v roce 2015, právě proto, že jsme vykonali mnoho úžasných věcí. Poslední roky, 2011, 2012, 2013, 2014, to byly velmi intenzivní roky plné životních změn a proměn. Bylo v nich tolik léčení a tolik růstu, že mám opravdu pocit, že v roce 2015 nastane ono rozkvétání, bude to čas, kdy se nám všechna ta tvrdá práce z minulých let vyplatí, protože budeme moci přijmout všechny ty věci, které jsme se tolik snažili si zhmotnit. Ano? Takže v roce 2015 se to začne dít! Všechny ty sny se začnou naplňovat! Ale cítím, že je ještě třeba se nyní ohlédnout zpátky a opravdu se podívat, co všechno jsme vykonali, a poplácat se po zádech za to, že jsme udělali vše, co jsme měli. 

Také cítím, že se potřebujeme zamyslet nad věcmi, které bychom dnes možná udělali jinak. Samozřejmě, minulost nemůžeme změnit, ale můžeme se z ní poučit, a pak se zeptat sami sebe: Kdyby tato situace nastala v budoucnosti, co bych udělal/a jinak? Jaké kroky bych podnikl/a? Jaká slova bych použil/a nebo Co bych udělal/a, abych tím danou situaci změnil/a? Právě tak se z věcí učíme. Protože jakmile se životní lekci naučíme, už to nebudeme muset dělat znovu! Zkuste to zopakovat :D Jakmile se lekci naučíme, už ji nebudeme muset dělat znovu! A tak pokud máte pocit, že se vám věci děly stále dokola a opakovaly se v cyklech, pak je to proto, že jste dosud ještě zcela nepřijali jejich léčivá poselství, které se v nich skrývala. A tak se podívejte na věci, které se vám v uplynulých 12 měsících nelíbily, a zeptejte se, jak byste se k nim postavili jinak v novém roce.

A pak HLAVNÍ VĚC, o které cítím, že tento vánoční čas je, je vděčnost. Hodně se zaměřujeme na materiální věci. Na to, jak dobře vyzdobený máme svůj dům, než přijedou naši přátelé a hosté. Snažíme se, aby naše jídlo bylo dokonalé, aby si hosté zamilovali všechno, co jedí. Zaměřujeme se na dárky a na peníze, které utrácíme. Ale ve skutečnosti na ničem z toho vůbec nezáleží. Je to o tom trávit čas s lidmi, které milujeme. Je to o vyjadřování té vděčnosti za vše, co již ve svém životě máme. Ne toho, co chceme, ale toho, co už máme. Co máte ve svém životě, za co jste vděční? Za co ve svém životě, ve svém domově a ve svém srdci jste vděční? Buďme vděční, protože právě o tom je tento čas v roce. A buďme všem příkladem. Je nás tu hodně, kteří nyní sledujeme toto poselství a kteří se spojujeme, a tak se my všichni soustřeďme během období svátků na vděčnost. Je třeba, abychom vyjadřovali vděčnost za to, co už ve svém životě máme, a nesoustřeďovali se na to, co bychom dalšího chtěli. Pak se totiž začnou dít kouzla! Vídám to pořád, a stejně mě to vždy překvapuje. Když se zaměříme na věci, které už máme a které se nám líbí v naší společnosti, v naší auře, v našem domově, v našem prostoru, pak nám Vesmír takových věcí přináší ještě víc! Právě tehdy se sny plní! Není to o tom něco chtít a snažit se to odkudkoli dostat. Je to o tom postavit se do pozice "Jsem tak šťastný/á za to, co mám. Jsem tak šťastný/á, že ty jsi součástí mého života."

A i já to vůči vám myslím opravdu vážně. Jsem velmi vděčný za všechnu vaši podporu, za vaše štědrá slova, vaše soucitná a láskyplná psaníčka, která mi posíláte na Facebook nebo email. Moc to pro mě znamená a čtu každé z nich. I když nemám čas na to, abych u každého kliknul na Líbí se mi nebo vám odpověděl, vězte, že je všechny čtu. Jsem jediný, kdo na mé stránce přispívá, nemám nikoho, kdo by tam psal za mě. Jsem tam jen já. A tak vám chci říct velké DĚKUJI, protože jsem za vás opravdu vděčný, i za to, že vás mám ve svém životě a že spolu sdílíme toto sváteční období a energii. Jsme podobně naladění a mně se to moc líbí. Tato doba je úžasná, protože se můžeme spojit a komunikovat spolu všichni z celého světa. Je mnoho lidí, a možná i vy patříte mezi ně, s nimiž nemám možnost se setkat tváří v tvář, ale stále se můžeme setkávat u těchto poselství a sdílet tuto energii.
Chtěl jsem tedy této chvíle využít i k tomu, abych vám poděkoval za vaši podporu a štědrost a popřál vám velmi, velmi, velmi veselé Vánoce a samozřejmě také šťastné sváteční období. Protože celé toto období v roce je o LÁSCE. A právě na ni se zaměříme. Buďme příkladem. Přestaňme řešit materiální záležitosti a zaměřme se na radost. 

Posílám vám mnoho a mnoho vděčnosti, taktéž doufám, že dostanete vše, co byste od tohoto vánočního a novoročního času chtěli, a ještě více, než si dokážete představit! Těším se zase brzy na shledanou a jako vždy se o sebe pěkně starejte a ať se vám splní všechny vaše sny! 

* * *

zdroj: http://youtu.be/v6a1mRiDD5Q
překlad: Magda Techetová

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.