neděle 25. ledna 2015

"Má drahá ženo, zde jsou 3 věci, které bych ti chtěl povědět o tvém těle...

Všiml jsem si, že býváš smutná kvůli vzhledu svého těla. Jako tvůj muž bych ti rád řekl tři věci, které bych chtěl, abys o svém těle věděla.

1. Jsi opravdu nádherná
Tady není třeba, abych chodil kolem horké kaše - myslím si, že jsi úžasně nádherná! Doufám, že na to nikdy nezapomínáš. Velmi mě přitahuješ a chci s tebou navždy být! Ano, je mezi námi jiskra!
Možná vždycky neříkám to, co si myslím (přece jenom jsem chlap!), ale neustále si říkám, jak úžasně vypadáš a jak můžu být šťastný, že jsem tvůj muž. Někdy, když váhám s reakcí nebo se rozmýšlím, může tě napadnout, že tě porovnávám s nějakým nereálným standardem - ale nic by nemohlo být dál od pravdy. Pravdou je, že se tě nemohu nabažit! Vypadáš tak krásně!

2. Miluji tě takovou, jaká jsi
Oceňuji všechno, co děláš sama pro sebe, abys vypadala co nejlépe. Je to jeden z mnoha drobných způsobů, díky nimž vím, že mě miluješ - a moc mě to povzbuzuje. Miluji naše noční schůzky a procházky městem a cítím se velmi šťastný a hrdý, že tě mám po svém boku.
Je tu však jedna důležitá věc, kterou bych chtěl, abys věděla - že tě miluji právě takovou, jaká jsi! V dnešním světě ženy odhalují téměř každou křivku svého těla a každý kousíček pokožky. Naneštěstí jsou reklamní obrázky často digitálně upravovány - a vytvářejí ještě nereálnější představu o kráse. Je to všude - v časopisech, na billboardech, v televizi, na internetu, v reklamách, apod.
Jsi neustále tlačena k tomu, aby ses snažila vypadat určitým způsobem a hodnotila se. Vím, že to cítíš. Vidím, jak se prohlížíš v zrcadle, sténáš nad každým kilem navíc nebo novou vráskou. Vím, že tento problém nemohu celý vyřešit, ale dovol mi alespoň pokusit se tvé mysli ulehčit - Miluji tě takovou, jaká jsi!
Jsem šťastný člověk, kterého sis vybrala, abys s ním všechno sdílela, a dovol mi ti říct, že jsi nádherná uvnitř i navenek! Moje láska k tobě není podmíněná tím, jak vypadáš, a neexistuje nikdo, s kým bych stárl raději - a sdílel s ním své vrásky a všechno ostatní!

3. Tvůj úsměv rozjasňuje každý prostor
Jsme spolu již nějakou dobu a já tě mám rád ve své náruči a intimní blízkosti! Ale chtěl bych ti připomenout, že dlouho předtím, než jsem tě uviděl celou, jsem spatřil tvůj úsměv - a právě to mě k tobě přitáhlo. Jistěže tato přitažlivost časem narůstala, avšak všechno to začalo tím nádherným úsměvem a rozzářenýma očima.
Tvůj úsměv je jednoduše nakažlivý! Rozzáří každý prostor - stejně jako jsi rozjasnila můj život. Kdykoli jsem měl špatný den, nic mě nemohlo povzbudit více než tvůj úsměv a zvuk tvého smíchu. Tvůj optimismus a osobnost milující zábavu jsou energetizující a obzvlášť přitažlivé! Nemusíš mít na sobě ty nejnovější módní výstřelky, abys upoutala mou pozornost - vše, co musíš udělat, je usmívat se!

A tak tě prosím, má drahá ženo, přese všechny stresy a nátlak v životě, nedovol prosím, aby se tvé tělo stalo jedním z nich! I když to možná nedokážu slovně dost dobře vyjádřit (ale snažím se!), jsi nádherná. Děkuji ti, že jsi mé všechno. A pamatuj si, MILUJI TĚ!"

- Tvůj muž


* * *

zdroj: http://familyshare.com/marriage/dear-wife-here-are-3-things-i-want-you-to-know-about-your-body
překlad: Magda Techetová

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.