čtvrtek 29. ledna 2015

Mé pozdější roky jsou mými roky pokladů

"Každý uplynulý rok si užívám. Bohatství mých vědomostí roste a jsem v kontaktu se svou moudrostí. Na každém kroku své cesty cítím, že mě vedou andělé. Mé pozdější roky jsou mými roky pokladů. Vím, jak žít. Vím, jak zůstat mladý/á a zdravý/á. Mé tělo se každou chvíli obnovuje. Jsem vitální, živý/á, zdravý/á, žiji plně a až do svého posledního dne jsem prospěšný/á. Jsem smířený/á se svým věkem. Vytvářím si takové vztahy, jaké chci mít. Vytvářím si takový blahobyt, jaký potřebuji. Vím, jak být triumfální. Mé pozdější roky jsou mými roky pokladů a stávám se vynikajícím stařešinou. Nyní životu přispívám všemi způsoby, jakými umím, a vím, že jsem láskou, radostí, mírem a nekonečnou moudrostí, nyní a navždy. A tak to je!"

* * *

- z knihy Život!, Louise L. Hay


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.