čtvrtek 1. ledna 2015

Začátky a konce (od Louise L. Hay)

Oslavte všechno, co jste se naučili.

Přichází nový rok! Přivítejme těchto 12 následujících měsíců s láskou a radostí, a s vědomím, že vše, co dáváme, se k nám mnohonásobně vrací zpět.

Když začínáte svůj nový rok, položte sami sobě tyto jednoduché otázky:

Co bych měl/a nyní propustit ze svého života?
Co nebo kdo mi již neslouží?
V čem stále setrvávám a drží mě to zpátky?
Které myšlenky nebo přesvědčení patří k mému starému já?
Jsem k sobě nějakým způsobem nemilující?
O čem věřím, že mi opravdu pomáhá?
Jsem připravený/á jít dál?
Co se v mém životě odehrává ohromujícího a zázračného?
Ve které oblasti sám/a sebe velmi miluji?
Ve které oblasti jsem nejvíce spokojený/á?
Co chci přinést do svého života?
Jaký/á chci být další rok?
Koho chci přivést do svého světa?
Jak chci vypadat?
Jaký obraz chci vysílat?
Jak zdravý/á chci být?
Jak úspěšný/á a bohatý/á se chci cítit?
V jakém světě chci žít?
Kam chci, aby mé duchovno směřovalo?
Kolik lásky si přeji zažívat?

Uznejte všechen svůj pozitivní pokrok a změny. Potom si afirmujte:

"Nejsem nijak omezený/á statistikami, lékařskými názory, časem ani autoritami.
Jsem jedno s nekonečnou moudrostí a možnostmi samotného Vesmíru.
Všechno dobré je tu pro mě, právě teď a tady.
Vše, co musím udělat, je využívat moc svých myšlenek, abych vytvořil/a to, co si přeji.
Toto byl dobrý rok a mnoho jsem se naučil/a.
Žehnám s láskou všem zážitkům, které jsem prožil/a v roce 2014, a těším se na všechna požehnání, která přijdou v roce 2015."

A tak tomu je. Přeji vám báječný Nový rok!

- Louise L. Hay

* * *

zdroj: http://www.healyourlife.com/author-louise-l-hay/2011/12/wisdom/personal-growth/beginnings-and-endings

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.