neděle 14. června 2015

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 15. do 21.6. 2015

Tak! Je opravdu skvělé být zase zpátky! Jak asi víte, mám za sebou několik hodně silných týdnů, kdy jsem měl problémy se zdravím. Prožil jsem spoustu velké bolesti, a to takové, jakou jsem nikdy předtím v životě nezažil. Byla tak silná a nepolevující, že jsem uvítal jakoukoli formu úlevy. A přitom jsem musela do nemocnice čtyřikrát, než konečně zjistili, že mám problém se slepým střevem. V tom čase už bylo pozdě, protože moje slepé střevo mezitím prasklo, což způsobilo v mém těle obrovský nepořádek, komplikace kvůli infekci a dalším věcem, takže jsem ležel v nemocnici přes týden. Ale jak vidíte, nakonec jsem zase tady, cítím se lépe, silnější s každým dnem. Víte, je zajímavé, že slepé střevo je jedna malilinkatá věc, a přesto dokáže nadělat takovou paseku. Ale díky tomu se pak na život díváte úplně novým způsobem, zvlášť když pak slyšíte od lékařů, že jste mohli zemřít. Jsem tedy velmi vděčný za to, že jsem pořád tady. Dost mě překvapilo, jak moc mě to dostalo na kolena. Býval jsem zvyklý chodit čtyřikrát týdně do posilovny, a teď přejdu z kuchyně do koupelny a mám dost. Moje léčení vyžaduje čas a já prostě musím důvěřovat svému tělu a dopřát mu vše, co vyžaduje. Pokud jste četli můj článek, víte, že se mi v tomto zážitku dostalo mnoha mocných poselství. Co byste také mohli dělat, když jen ležíte v nemocnici a díváte se do stropu? Takže jsem zkrátka jen ležel, hovořil se svými anděly, přijímal jejich vedení a poselství, o která se s vámi chci podělit. Natočím také spoustu nových videí a něco také napíšu. To všechno ale prostě musím nechat, ať se to stane, kdy se to stane, brát všechno zlehka a opět se pomalu začleňovat do rutiny jako dříve. Je to ale pro mě i pro vás příležitost udělat věci jinak. Prostě se zastavit a zamyslet se: "Dělal jsem věci dokonale? A nebo existuje lepší způsob, jak nyní začít?" Jsem velmi nadšený z toho, že jsem dnes tady a mohu vám poskytnout duchovní vedení. Dosud jsem používal hlavně karty ve formě mobilní aplikace a je mi velkým potěšením teď držet v rukou své fyzické karty a míchat je. Pojďme se tedy podívat na to, co potřebujeme vědět pro následující týden. 

A máme tady kartu Staňte se svým pravým já. Jak zajímavé a hluboké! Tato karta říká, že je naprosto v pořádku vyčnívat z davu a že tento čas je příhodný k tomu, abyste přijali tu jedinečnou, okouzlující, magickou, nenapodobitelnou osobu, kterou jste. Nesnažte se být někým jiným, nesnažte se kopírovat druhé, nebuďte žádnou imitací. Buďte SEBOU! Buďte tou úžasnou osobou, kterou v duchovní pravdě jste. Všechny ostatní už máme, takže teď potřebujeme vás! Silným uvědoměním je to, že jste byli stvořeni právě takoví, jací teď jste, z určitého důvodu, z Božského důvodu. I na vaší cestě se dějí věci z určitého důvodu. Někdy je pro nás těžké to pochopit a říkáme si: "Proč by se něco takového mělo dít?" Proč bych já měl procházet něčím jako je prasknutí apendixu? :D Proč bych měl týden ležet v nemocnici? Já prostě věřím, že to všechno mělo Božský smysl. Nebylo to nijak snadné, ale dalo mi to nový náhled na věci. Možná jsem prostě potřeboval, aby mě něco zastavilo, tak abych se vším přestal a začal dávat pozor. Tak, abych si uvědomil, že je spousta důležitých věcí, které přehlížíme při honbě za něčím víc - protože tak je naše společnost nastavená, pořád chceme víc, než máme. Pořád se snažíme získat více peněz, více přátel, více fanoušků na facebooku, více lajků, více kliknutí, více čtenářů, více prodaných věcí, zkrátka ať už se lidé zaměřují na cokoli, zaměřují se na to získávat více. Chcete více a to, co máte, není dost. Ale co jsem se naučil během svého prožitku, je to, že to, co teď máme, JE dost. A že za to všechno, co již máme, potřebujeme být více vděční. Než se pořád jen snažit růst do šíře, než se pořád snažit dosahovat dál, proč se nesoustředit na to, co je již tady s námi? Proč se nezaměřit na rodinu, kterou máme, na přátele, které máme, nebo příležitosti, které se nám nabízejí teď a tady? Využijme je! Využívejme ty věci, které nyní máme, a dovolme jim vykvétat. Když nám v budoucnu budou přinášet své plody, bude to skvělé! Ale teď to neřešme! Zaměřme se na dnešek! Soustřeďme se na přítomný okamžik a žijme pro dnešek! Nemusíme žít pět let v náskoku. Věnujme pozornost tomu, co máme teď. Myslím si, že tato karta nám připomíná vše, co máme a kým jsme. Jste unikátní a i když s něčím druzí nemusejí souhlasit nebo tomu nemusejí rozumět, neznamená to, že byste to měli měnit. Když jsem začal praktikovat Květovou terapii, byla to pro mě normální věc. Přesto se našla spousta lidí, kteří mi říkali, že je to šílenost, že to nedává žádný smysl a že je nemožné hovořit s květinami nebo s nimi dělat výklady. Ale mě to nezastavilo. Prostě jsem si řekl: "Ale víte co? Já to stejně udělám!" Řekl jsem si, že pokud budu moci pozitivně ovlivnit jednu osobu a pomoci jí ke změně, pak to za to stojí. Ta práce bude vykonaná. A tak bych chtěl, abyste tento postoj zaujali i vy v tomto týdnu. Abyste se zaměřili na požehnání, která jsou již teď kolem vás. Zaměřte se na to, abyste byli vděční za to, co máte, a abyste byli natolik odvážní, abyste si dovolili být tím, kým máte být. Vy sami jste unikátním vyjádřením, které do tohoto světa můžete vnést pouze vy. Dobře?

Jsem tedy velmi šťastný za to, že jsem zpátky a že s vámi mohu být ve spojení. Postupně vám budu dávat vědět více, zatímco se budu začleňovat zpět do chodu světa. Udělejte tedy v tomto týdnu přesně to, co budu dělat já, a to je dobře se o sebe starat. Těším se na všechny ty úžasné věci, které vykonáte, jakmile budete konečně sami sebou, a přeji vám, ať se vám splní všechny vaše sny!

* * *

zdroj: http://robertreeves.com.au/videos/
překlad: Magda Techetová


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.