čtvrtek 16. července 2015

Jsem v bezpečí

"Miluji se a přijímám, kým jsem. V mém světě je všechno v pořádku. Vdechuji drahocenný a zároveň bohatý dech života a dovoluji svému tělu, mysli i svým citům, aby se uvolnily. Žiji v harmonii se vším životem - se sluncem, měsícem, větrem, deštěm, zemí i pohybem Země. Síla, která hýbe touto Zemí, je mou přítelkyní. Jsem v míru se všemi živly. Přírodní živly jsou mými přáteli. Jsem přizpůsobivý/á a plynu s proudem. Vždy jsem zajištěný/á a v bezpečí. Spím, probouzím se a pohybuji se zcela bezpečně. Nejen, že jsem v bezpečí já, ale i mí přátelé, rodina a milovaní blízcí jsou v bezpečí. Důvěřuji síle, která mě stvořila, že mě ochraňuje v každém okamžiku, za každých podmínek. Sami si utváříme svou realitu a já si pro sebe vytvářím realitu jednoty a bezpečí. Všude, kde jsem, je ostrov bezpečí. Jsem v bezpečí, je to jen změna. Miluji se a přijímám, kým jsem. Věřím si. V mém světě je všechno v pořádku."

- Louise L. Hay

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.