středa 29. července 2015

Uvolněte cestu, aby do vašeho života mohlo přicházet dobro

Věříte tomu, že si ve svém životě zasloužíte hojnost? Tolik z vás bojuje s penězi a přitom si nikdy nemusíte dělat o peníze starosti, když víte, jak si jich do života přitahovat více. I já prožívala s penězi mnoho vlastních těžkostí a dokud jsem se nenaučila, že mé myšlenky a má přesvědčení jsou příčinou mého nedostatku, peníze do mého života nemohly bez problémů přicházet.

Když jsem poprvé uslyšela tvrzení, že "Hojnosti je ve Vesmíru dostatek pro všechny", myslela jsem si, že je to směšné. "Podívej se na všechny ty chudé lidi," říkala jsem si. "Jen se podívej, jak sama žiješ v beznadějné chudobě." Když jsem slyšela "Tvá chudoba je pouze přesvědčením tvého vědomí," jen mě to navztekalo. Trvalo mi mnoho let, než jsem si uvědomila a přijala, že já jsem ta jediná, kdo je zodpovědný za můj nedostatek hojnosti. Byla to má přesvědčení, že jsem "bezcenná" a že si nic "nezasloužím", že "peníze získávám jen s těžkým úsilím" a že "Nemám žádný talent ani schopnosti", která mě udržovala zaseknutou v mentálním systému "nemám".

Peníze jsou tím nejsnazším, co se dá získat! Jak reagujete na toto tvrzení? Věříte mu? Jste vzteklí? Jste vůči němu lhostejní? Máte-li jakékoli z těchto reakcí, SKVĚLE! Dotkla jsem se něčeho hluboko ve vás, samotného odporu vůči pravdě. Právě toto je oblast, na které je třeba pracovat. Je načase otevřít se své schopnosti přijímat proud peněz a všechno dobrého. 

Jeden ze způsobů, jak na této oblasti zapracovat, je milovat své účty. Je nezbytné přestat se strachovat o peníze a přestat se vztekat na své účty. Mnoho lidí bere účty jako trest, kterému je nejlepší se vyhnout. Účet je důkaz naší schopnosti platit. Já sama žehnám každému účtu, který mi přijde domů, a miluji ho. Žehnám mu s láskou a každému šeku, který vypíšu, vlepím polibek. Platíte-li plni odporu, peníze mají problém se k vám ochotně vracet zpátky. Platíte-li s láskou a radosti, otevíráte volně proudící cestu hojnosti. Zacházejte se svým penězi jako s přáteli, ne jako s něčím, co zmuchláte a schováte do kapsy.

Když věříme, že si ve svém životě zasloužíme dobro, pak k nám veškeré dobro, o které Vesmír žádáme, jako peníze, prosperita a hojnost, proudí bez problémů, protože jsme otevřeni přijímání těchto darů.

Ráda bych vám zanechala k přemýšlení tuto myšlenku, která vám může pomoci přitahovat více hojnost do vašeho života. Doufám, že ji budete užívat co nejčastěji, abyste viděli, jak silně naše přesvědčení o penězích ovlivňují to, co přichází do našeho života.

Tou nejrychlejší cestou, jak zvýšit svůj příjem, je věnovat se mentální práci. Co můžete udělat, abyste si pomohli? Můžete si například zvolit, zda budete přitahovat nebo odpuzovat peníze nebo jiné druhy prosperity. Stěžování si nikdy nefunguje. Ve Vesmíru máte kosmický bankovní účet, na který můžete ukládat pozitivní afirmace a věřit, že si to zasloužíte, nebo ne. 

Pojďme si společně afirmovat, mí drazí: "Můj příjem se neustále zvyšuje. Jsem hoden/hodna prosperity."

S láskou,

Louise Hay

* * *

zdroj: Louise Hay Newsletter
překlad: Magda Techetová 

 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.