neděle 16. srpna 2015

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 17. do 23.8. 2015

Zdravím vás a vítám u duchovního vedení pro tento týden! Pojďme se společně podívat na to, o co se s námi chtějí karty Květové terapie podělit na nadcházející týden. Ptám se také andělů, jaké poselství pro nás mají. Když se podíváte na obrázek za mnou, je na něm krásný malý lesík bonsají. Pokud to ještě nevíte, jsem posedlý bonsajemi a mám jich spoustu vlastníma rukama zasazených asi třicet. V tomto období u nás v Austrálii nadchází týden přesazování bonsají, kdy je vytáhneme z květináčů a dáme jim novou čerstvou půdu předtím, než nastane jaro. To tedy doma dělám celou dobu, zatímco se přitom snažím zůstat v teple, takže je to docela legrační. Doufám, že si i vy užijete spoustu zábavy a načerpáte novou nádhernou energii ze slunce a přírody. Já velmi rád pobývám venku v přírodě, protože je to velmi povznášející a dodává mi to spoustu energie. Co říkáte? Pojďme se podívat na to, co nám chtějí povědět karty.

Kartou pro tento týden je karta ibišku s názvem Jednota. Ta nám říká, že my všichni jsme duchovně propojeni. Já jsem tedy duchovně spojen s vámi, vy jste duchovně spojeni s lidmi ve vašem životě, oni jsou spojeni s dalšími lidmi, a celkově to má efekt vlnění. Tato karta pro tento týden tedy říká, že máme věnovat pozornost tomu posvátnému spojení, které je mezi námi všemi. My všichni jsme duchovně spojeni jeden s druhým a když tato spojení ctíme a vážíme si jich, můžeme je využít k tomu, abychom pomohli ještě více lidem. Když si to představíte tak, jak jsem řekl, že já jsem spojen s vámi, vy jste spojeni s lidmi ve vašem životě, a oni jsou zase spojeni s dalšími, tak pokud se já zaměřím na sebe a dovolím si nechat své světlo jasně zářit, dovolím si být naplno šťastný a plný radosti, pak toto všechno přestoupí k vám a od vás k dalším a dalším lidem. Na to bych chtěl, abyste se tento týden zaměřili - na šíření své energie. Vaše energie se tak může dostat i k lidem, které jste nikdy předtím ani nepotkali. Tak také zanecháváme energetické otisky na lidech, které potkáváme. Tento týden se zaměříme na to, aby to byly otisky vysokovibračních nádherných energií. Soustřeďme se tedy na spojení s naší vlastní radostí, vlastním štěstím, možná také trávit čas venku a hrát si na zahradě, užít si počasí, i když třeba není zrovna ideální. A další věcí, na kterou se můžeme zaměřit, je zkrášlování a povznášení našich myšlenek. Protože když máme šťastnou pozitivní mysl, přitahujeme více takových lidí a také pomáháme těm, kteří mají zrovna myšlenky těžké. Vy pro ně můžete být inspirací. 

Je to tedy týden, kdy vyjdeme ven, spojíme se s druhými a budeme s nimi sdílet svou radost. Tento týden se nebudeme schovávat a vytrácet se ze světa. Buďte venku, buďte šťastní, nasaďte úsměv, běžte a šiřte krásné, šťastné, nádherné energetické otisky mezi lidmi, které potkáte. 

Doufám, že budete mít krásný týden, těším se na vás zase příště, dobře se o sebe starejte a ať se vám splní všechny vaše sny!

* * *

zdroj: http://robertreeves.com.au/videos/
překlad: Magda Techetová


 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.