sobota 9. ledna 2016

Nenechte se omezovat současnými podmínkami

"Lidé dělávají tu chybu, že se podívají na to málo peněz, co mají, na svou práci a starosti, a řeknou si, že takové jsou jejich životní podmínky - že tím je určeno, jak mohou žít. To je však to nejhorší, co můžou udělat, když tento stav nechávají určovat, jaký by měl být jejich život. Když se podíváte na své současné okolnosti a dovolíte jim, aby kontrolovaly vaše myšlení, pak jste oběťmi svých okolností.

Zkuste si ode dneška najít každý den 20-30 minut a zamyslete se nad tím, jaký byste opravdu chtěli mít život, jakou byste chtěli mít práci, kolik byste vlastně chtěli mít peněz, která místa byste opravdu chtěli navštívit, v jakém domě byste opravdu chtěli bydlet, kolik peněz byste chtěli dávat na dobročinnost, kolik byste chtěli odkládat peněz pro své děti... nebo jakoukoli záležitostí, která se dotýká vašeho srdce a vaší duše.

Když si vypíšete, co opravdu chcete, a použijete ten úžasný mozek, kterým vás Bůh obdaroval, obklopí vás lidé a situace, kteří vám ukážou, jak toho dosáhnout a jak to opravdu získat. Začnete pozvedávat své myšlení. Začnete povznášet své pocity. A pak podle toho začnete i jednat.

V roce 1980 jsem si začal vypisovat svá přání a cíle a vůbec jsem neměl ponětí, jak bych jich mohl dosáhnout. Neměl jsem vzdělání, neměl jsem sebevědomí ani sebedůvěru, ale věděl jsem, že nechci nechat okolnosti určovat, jak mám žít. Když jsem si vypisoval ta přání, věděl jsem, že to je to, co opravdu chci, že tomu já zasvětím život a tím si sám určím, jak budu žít. Když jsem podle toho pak začal podnikat kroky, můj život se začal měnit. Chtělo to trochu času, ale jak čas plynul, tak nyní po 30 letech mám život, o jakém jsem snil, žiji na nádherném místě, a neříkám to proto, abych vás ohromil, ale abyste si uvědomili, že já nejsem nijak odlišný od vás, jen jsem zvolil jiný způsob myšlení.

Chci vám tímto předat ten dar, jak používat svůj úžasný a štědrý mozek k tomu, abyste pozvedli své myšlení na vyšší úroveň, abyste se začali cítit mnohem výš, než se cítíte nyní, a dovolili si něco víc. Napřed plánujte, a pak si řekneme, jak ke svým cílům dospět. Jedno pravidlo říká: 'Když počítáte s chudobou, dostanete chudobu.' Chci vám pomoci, abyste počítali s něčím mnohem víc a abyste si to pak přitáhli do svého života.
Doufám, že si to užijete a že si vytvoříte nejen hezký den, ale postupem času také kouzelný život."

- John Assaraf


* * *

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.