pondělí 15. února 2016

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 15. do 21.2. 2016

Ahoj, já jsem Robert Reeves a toto je vaše týdenní duchovní vedení. Podíváme se dnes, co nám chtějí říct karty Květové terapie a jaké zajímavé poselství pro nás mají na tento týden. Máme za sebou svátek sv. Valentýna a můj plán na tento týden je velký nákup růží! Poněvadž po každém Valentýnu jsou stovky a stovky růží, které se neprodaly, a tak jsou ve slevě. Kdysi jsem si koupil jednu jedinou červenou růži asi za padesát dolarů. To je prostě šílené! :D Ale teď budou ve slevě, takže můžete jít a koupit si jich celou kytici jen za nějakých pár šušňů. Budete mít krásné červené růže otevírající srdce, se kterými budete moci pracovat v rámci energie tohoto týdne. 
Podívejme se na kartu pro tento týden.

Je to karta tulipánu s názvem Udělejte si čas na sebe. Říká, že jsme jeli na plné obrátky, dělali strašně mnoho věcí, připadali si, jako kdybychom měli 101 zaměstnání, každou minutu každého dne. Připadáme si jako na běžícím pásu, který ne a ne skončit. Přijde nám, že není možné všechno splnit a že není možné zpomalit. Ale pro tento týden nám andělé říkají, že se nám to podaří. A i když nemusíte mít pocit, že je váš pokrok nějak zvlášť závratný, přesto konáte rozdíl. Děláte kroky kousek po kousku. A to dělá rozdíl; to velký vliv! A každá jedna práce, kterou doděláte, má energetický efekt vlnění. Jakmile si odškrtnete jednu věc, vyvolá to hybnou sílu energie - energie, která nás pak dál tlačí vpřed, která nás motivuje a přináší nám nadšení. 
Pokud sledujete můj Facebook, asi víte, že mám rád papírové cedulky s úkoly, jako třeba různé schůzky, které mě čekají, nebo si na tyto papírky píšu poselství a pak si je lepím na zeď. Je na ní plno takových papírků a můžu to libovolně přeuspořádávat. Ale co se mi na tom nejvíc líbí, je, že když nějakou práci dokončím, můžu ten papírek sundat, zmačkat a vyhodit. Je to silný okamžik uvědomění, že jsem dokončil další práci! 
V tomto týdnu bych tedy chtěl, abyste si na sebe udělali čas mezi těmito úkoly. Někdy zapomínáme na to, že jako léčitelé a citliví duchovní lidé musíme také odpočívat. Dopřejme si poplácání po zádech za všechno, čeho jsme už dosáhli. Tak často dokončíme jednu věc a hned se ženeme do další, že si zapomínáme dávat uznání. Takže si ho dejte. Za to, že jste udělali dobrou práci. Za to, že jste ji udělali nejlépe, jak jste mohli. Věřím, že právě to vás inspiruje a namotivuje k tomu, abyste udělali všechno, co je třeba na cestě za vašimi sny. 

Doufám, že budete mít skvělý týden - cítím kolem spoustu energie, spoustu motivace - a také si dopřejte dostatek času pro sebe a odpočiňte si. Berte vše zlehka.

Ať se vám splní všechny vaše sny!

* * *

zdroj: http://robertreeves.com.au/feb-15-21-16/
překlad: Magda Techetová

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.