neděle 6. března 2016

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 7. do 13.3. 2016

Ahoj, já jsem Robert Reeves a toto je vaše týdenní duchovní vedení. Jako vždy tady mám své důvěryhodné karty Květové terapie a už se nemůžu dočkat, až se dozvím, která z nich nám vyjde pro tento týden. Vykládám dnes venku, takže můžete vidět, že je tu kolem mě spousta much. Obzvláště milují moje vlasy a můj obličej :D 

Kartou pro tento týden je karta růžové lillie, která má název Držte se svého závazku. Tato karta říká, že se nyní v našem životě něco děje a nějaká naše část se ptá, zda by to měla nadále dělat a nebo to změnit. Zda by ten nápad neměla už zahodit nebo se na ten sen vykašlat. Ale růžová lilie vám říká: "Pokračujte dál a nevzdávejte to!" Nenechte se těmi pochybnostmi přehltit, abyste o sobě nezačali pochybovat. 
Někdy, když tato karta vyjde, to znamená, že se nacházíme v prostoru pochybností. A to nejlepší, čím se to dá určit, když postrádáte onu sebedůvěru, je podívat se na to, jak často se ptáte ostatních lidí, jestli je ten nápad dobrý. Třeba si pomyslíte: "Tak, teď založím novou zahrádku!" nebo "Teď napíšu novou knihu  / udělám seminář nebo půjdu na seminář!" A pak se začnete ptát všech svých přátel a své rodiny, jestli si oni myslí, že je to dobrý nápad. Začneme své vlastní nápady a zájmy zpochybňovat. 
Naši andělé nás tedy povzbuzují k tomu, abychom naslouchali tomu, co cítíme sami ve svém srdci. Tento týden běžte ven ze své hlavy. Je to dobré místo k organizaci věcí a k plánování budoucnosti, ale tentokrát svou pozornost posuňme trochu níž. Soustřeďme se do svého srdce.
Udělejme to nyní všichni společně.  

Několikrát se zhluboka nadechněte.... a vraťte se zase zpátky ke svým pocitům. Co v tuto chvíli cítíte jako nejlepší? Co vám vaše srdce říká? 

Naslouchejte svému srdci. Nedovolte logice, aby řídila váš život. Protože někdy právě to, co se zdá být logicky dobré, nám brání v něčem, co je mnohem lepší. Já sám jsem si říkal, jestli mě někdo bude brát vážně, když vydám karty s hromadou květin. Ale právě to je ta logická mysl. Když půjdeme níž do svého srdce, zeptejme se jeho, zda je ten nápad dobrý. V mém případě cítím, že byl! Cítil jsem se opravdu vedený k tomu, abych s lidmi sdílel tato poselství, tyto krásné energie přírody.

Doufám tedy, že tento týden seberete odvahu a sebedůvěru, abyste naslouchali svému srdci, drželi se svých závazků a už se nezpochybňovali. 

Přeji vám úžasný týden a ať se vám splní všechny vaše sny!

* * *

zdroj: http://robertreeves.com.au/march-7-13-16/
překlad: Magda Techetová

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.