pondělí 15. srpna 2016

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 15. do 21.8. 2016

Ahoj, já jsem Robert Reeves a toto je vaše týdenní duchovní vedení. Tento víkend jsem byl s Andrewem (Robertův přítel - pozn.překl.) a s našimi přáteli na horách. Tady v Austrálii teď máme zimu a já jsem ještě nikdy neviděl padat sníh. Rozhodli jsme se tedy jet na místo, které je od Sydney asi 5 a půl hodiny. Každý den jsem sledoval předpověď počasí a hlásili sníh, ale když jsme tam přijeli, nesněžilo. Další den jsem se podíval na předpověď a podle ní byla asi jen 10% šance, že bude sněžit. Řekl jsem však svým přátelům, že to je pořád 10% šance!! Pořád je to lepší než nula! A pak, když jsme vystoupili na tu horu, sněžilo. Poprvé jsem viděl padat sníh z nebe! A musím říct, že to bylo opravdu úžasné a zvláštní. Myslím si, že je v tom poselství pro nás všechny. Kdykoli se zdá, že je procento vašich možností tak malé a omezené, že se dokonce zdá, že to možné ani není, nebo že je to nereálné, že by se to stalo, neházejte flintu do žita! I pouhé jedno jediné procento je pořád lepší než nula! Nevzdávejte se svých snů jen proto, že se zdá tak málo pravděpodobné, že se splní! Protože právě to malé procento se může nakonec stát skutečností!
Podívejme se nyní, která z karet Květové terapie nám vyjde pro tento týden a co naši andělé chtějí, abychom věděli. Vezmu kartu z vrchu balíčku.

Je to karta Zesilte své záměry. Tato karta říká, že jsme řešili tisíc různých věcí a pořádně jsme vlastně neudělali nic. To je v pořádku, nikoho tím prosím nesoudím :) Říká nám to však, že bychom svou energii využili lépe, kdybychom se plně soustředili na jednu věc, a teprve poté se začali věnovat dalším. Místo abychom se snažili každý den udělat milion věcí, zaměřme se jen na ty opravdu důležité. Věnujme se hlavním prioritám, které pomohou nám, našim milovaným, a které nás popostrčí dál na naší cestě. Vím, že máte věci, do kterých jste nadšení a kterých chcete dosáhnout, a tyto věci vás volají, abyste jimi trávili více času. TOTO je ten čas. Nečekejme, až přestaneme být unavení, nečekejme, až se stane něco dalšího, co nám to usnadní. Soustřeďme se na to DNES. Přemýšlejme o svých snech a o tom, jak se k nim přiblížit. Zesilte své záměry tak, abyste věděli jasně, čeho chcete dosáhnout, a pak prostě dělejte ty kroky, které k nim vedou. To je celé. Je to série kroků. A když si celou tu sérii rozdělíme na malé, snadno dosažitelné části, tak to zvládneme! Neshazujte svou schopnost svých snů dosáhnout! I kdybyste měli jen malé procento pravděpodobnosti. Stejně tak jako my jsme měli sníh i přesto, že nám všude všichni říkali, že bude jasný slunečný den. Vlastně jsme měli slunečný den i se sněhem, takže jsme měli tu nejlepší možnou kombinaci!

Přeji vám krásný týden a ať se vám splní všechny vaše sny!

* * *

zdroj: https://youtu.be/svQ8NWozWsk
překlad: Magda Techetová


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.