sobota 23. září 2017

Afirmace pro uvolnění

Nyní se uvolňuji. 
 
Má mysl se nyní zklidňuje. 

Veškeré napětí v mém těle se uvolňuje.

Pouštím se všech svých starostí.

Mé tělo je klidné a v míru.

Má mysl je klidná.

Jsem soustředěný/á a uvolněný/á.

Mé svaly jsou uvolněné.

Mé myšlenky se zklidňují.

Pouštím se veškerých obav spojených s časem.

Je pro mě normální být v klidu.

Miluji relaxaci.

Je pro mě příjemné na chvíli zpomalit.

Rád/a si dělám každý den čas na uvolnění a zklidnění.

Moje mysl je přirozeně plná míru.

Je pro mě snadné uvolnit své tělo.

Jsem klidný/á, vyrovnaný/á a soustředěný/á.

Když propouštím všechno napětí ze svého života, mládnu.

Dokážu se velmi snadno zbavit všech starostí, obav i negativních myšlenek.

Užívám si péči o sebe samu/samého.

Rád/a si dopřávám uvolnění, kdykoli to potřebuji.

Relaxace se stává každodenní součástí mého života.

Každý den cítím větší a větší mír.

Je pro mě každý den snazší se uvolnit.

Měním se v uvolněného a klidného člověka. 

Můj život je plný míru.

Má mysl je plná míru.

Já i všichni ostatní vidíme, jak spokojený/á jsem každý den.

* * *






Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.