neděle 25. ledna 2015

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 26.1. do 1.2. 2015

Ahoj, já jsem Robert Reeves a toto je vaše duchovní vedení pro následující týden. Ještě než však použiji své vykládací karty Květové terapie, rád bych se s vámi podělil o pěkné poselství, které ke mně přišlo, když jsem měl sezení s klientem. S klienty pracuji tak, že jim zkrátka předávám informace, které se mnou sdílí jejich andělé. Samozřejmě je to v první řadě informace pro toho klienta, ale někdy je to i informace pro mě a pokud je to obzvlášť silné, tak si to rozhodně zapamatuji, abychom se o to mohl posléze podělit i s vámi. Andělé mi ukázali vizi oceánu. A pak mi řekli, že náš dech - naše nádechy a poté i výdechy - jsou přesně jako vlny oceánu na pláži. Přilévají se a odlévají. Líbilo se mi to. Co mi však ukázali potom, bylo to, že když kráčíme po pláži, zanecháváme za sebou stopy. A že když se vlny oceánu jemně přilévají na pláž a zase se odlévají, smažou přitom stopy po našich chodidlech. Jednoduše odplavují a očišťují tu energii. Andělé řekli, že když se nadechujeme... a vydechujeme... je to úplně to samé. Když se tedy cítíme ve stresu, úzkostní, bojíme se, jsme-li přetíženi starostmi a zbytečnými myšlenkami... pak jediné, co musíme udělat, je zhluboka se nadechnout... a vydechnout. A bude to úplně stejné jako když voda z oceánu odstraňuje ty stopy v písku. Jak silné je to poselství, když si uvědomíme, že jediný nádech a výdech nám pomůže všechno očistit! Nemusíme celým dnem pokračovat přetížení, vystresovaní a úzkostní. Můžete to změnit! A to jedním jediným dechem.
To bylo tedy pěkné poselství, které mi předali andělé a o které jsem se s vámi chtěl podělit. Ale nyní se podívejme na karty, dobře? Pokládám přitom otázku: "Co potřebujeme všichni vědět na tento následující týden?" Sejmu kartu z vrchu balíčku. Podívejme se na ni.

Je to karta Důvěra a je na ní karafiát. Kdysi karafiát sloužil partnerům při schůzkách naslepo. Muž si vzal červený karafiát, a když přišel do restaurace, partnerka věděla, že to je on. Vždycky mě přitom napadlo, co kdyby tam byli třeba další tři lidé čekající na schůzku naslepo? :) Co kdyby si sedli ke stolu s někým úplně jiným a vůbec by to nebyl ten pravý? :) Samozřejmě, že se tyto věci dějí podle Božského vedení, ale přišlo mi to docela legrační. "Jé, ahoj, ty jsi Brad?" - "Ne, já jsem Tim." :D No prostě mě to k tomu napadlo. I když, asi bych neměl moc přemýšlet :D

Karta Důvěry nás vybízí k důvěře na mnoha různých úrovních. První z nich je věřit sobě. Věřte si! Věřte, že dostáváte ta pravá poselství, to pravé vedení, ty pravé pocity, a to právě teď! Ano? Je třeba, abyste zcela přijali sami sebe a sebrali odvahu k tomu, abyste podnikli další krok na své cestě. Už tím jedním krokem se nyní přiblížíte ke svým snům! Karta nás tedy vyzývá k tomu, abychom věřili svým pocitům, abychom věřili vedení, kterého se nám dostává, a pokud se jedná o nějaké velké životní rozhodnutí, máme věřit, že je na nás dohlíženo. Budete vedeni skrze celý ten prožitek. Po této cestě nikdy, nikdy nebudete kráčet sami.
Dále nám také tuto kartu andělé poslali proto, že mnozí pochybují, že je andělé slyší! Někteří možná pochybujeme, zda se naše modlitby vůbec dostaly k Nebi. K těmto z nás tedy tato karta přišla jako potvrzení, že se tak opravdu stalo a že vaše modlitby vyslyšeli.
Pak také chtějí říci těm z vás, kteří přišli o své milované, že vám tímto vzkazují, že jsou v pořádku. A chtějí vám dát na srozuměnou, že jste udělali to nejlepší, co jste mohli. 

Skrze to jediné slovíčko Důvěra k nám přichází mnoho silných poselství. A pro tento týden bych tedy chtěl, abyste měli důvěru sami v sebe, abyste měli důvěru v cestu, která leží před vámi, a abyste se řídili svým vedením a šli s proudem. Je to jako nechat se unášet řekou. Plavete-li po proudu, jde to snadno a rychle. Ale když se snažíte plavat proti proudu, je to únavné a vyčerpávající. Nedělejte si to, prosím. Ujistěte se, že si svou cestu užíváte.

Podívejte se třeba na mě a moje tričko. Možná to není moc dobře vidět, ale jsou v něm třpytky. Mně to ale nestačilo a natřpytil jsem si ho ještě víc. Protože - proč ne? Jo, řekl jsem si prostě PROČ NE? :D Bůh nás všechny stvořil unikátní z určitých důvodů. A když se snažíme schovávat to svoje šílené, ujeté, ztřeštěné a vysmáté já uvnitř nás, neprokazujeme Vesmíru zrovna pěknou službu. Protože takoví jsme z dobrého důvodu a máme toto všechno vyzařovat do světa! A nebo vytřpytit! :P

Doufám, že si tento týden užijete. Pamatujte, že je to týden, kdy máme důvěřovat svému vedení. Důvěřovat, že naši milovaní blízcí na Nebesích jsou v pořádku. A důvěřovat, že všechny naše modlitby jsou vždy vyslyšeny a zodpovězeny.

Posílám vám mnoho a mnoho lásky a přeji vám, ať se vám splní všechny vaše sny!

* * *

zdroj: http://robertreeves.com.au/videos/
překlad: Magda Techetová

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.