neděle 24. dubna 2016

Karetní výklad Doreen Virtue pro týden od 25.4. do 1.5. 2016

Ahoj, tady je Doreen a toto je váš týdenní karetní výklad pro týden od 2.dubna do 1.května. Vstupujeme už do května a máme za sebou velký kus cesty. Energie byly, jsou a nadále budou poměrně silné - máme za sebou úplněk a před sebou retrográdní fázi Merkuru. Pro výklad na tento týden jsem dostala pokyny. To se ještě nikdy předtím nestalo. Ale andělé mi řekli, abych tentokrát použila dvě karetní sady a spojila Vykládací karty archanděla Gabriela a Vykládací karty archanděla Michaela, a to právě kvůli intenzitě energií a kvůli všemu, co se děje. Zamíchám tedy těchto 88 karet s modlitbami o Boží pomoc, vedení, podporu i všechno ostatní, co budeme potřebovat. 

Pro začátek týdne zde máme kartu archanděla Gabriela, a to Čas na detoxikaci. Ano, úplně vidím, jak se zase mračíte, že vám tato karta vyšla, i když někteří možná ne, možná se sami cítíte vedeni k očistě. Co vás napadne jako první, když si položíte otázku "Od čeho se potřebuji očistit?" To je poselství pro vás. Může to být i něco, o čem ani nevíte. Asi před 10 lety jsem pracovala s kartami víl a pořád dokola mi vycházela Detoxikace. Velmi jsem se tomu divila, protože jsem nepila alkohol, nekouřila jsem, ani jsem neužívala žádné chemické látky, a přesto mi pořád vycházelo, že se mám detoxikovat. Když jsem pak meditovala, přišlo mi, že to, od čeho se mám detoxikovat, je cukr. Cukr byl tím problémem. Stejně tak to může i být lepek nebo něco jiného. Vy víte, co to je. A není to prosím žádný trest - andělé vás nechtějí připravovat o zábavu. Chtějí vám pomoci propustit vše, co vám zatemňuje mysl, co vám působí zmatení, co snižuje vaši energii či shazuje sebevědomí. Protože když děláme věci, o nichž hluboko uvnitř víme, že bychom je dělat neměli, shazujeme svou sebedůvěru a máme sami ze sebe špatný pocit a cítíme se provinile. A to si pro vás nikdo nepřeje! Nemáte času nazbyt - máte velmi důležité životní poslání, každá minuta se počítá, a když máte jasnou mysl, máte naráz i více hodin, kdy se svému poslání můžete věnovat. Věřte, sama to vím, jak jasnou jsem měla mysl, když jsem se vzdala alkoholu, kávy i cukru. S nimi jsem nebyla schopna jasně myslet.

Pro střed týdne máme opět kartu Gabriela, a to Motivace. Musím přiznat, že jsem myslela, že karty pro tento týden budou vypovídat spíše o odpočinku, ústupu do ústraní, nebo i spánku, protože současná energie nám může působit problémy se spánkem, ať už nespavost nebo naopak ospalost. Ale já těmto kartám důvěřuji a říkají nám, že máme pracovat na svém životním poslání. Je to o tom, že se máme zbavit všeho, co nás rozptyluje. Na kartě je psáno: "Modlete se za vedení ohledně toho, jak být více nadšení a soustředění na váš projekt." Ať už je vaší prioritou cokoli, pojďme si nyní udělat meditaci a modlitbu:

Drahý Bože, Vyšší Já, ta naše část, která je tvořivá, soustředěná a motivovaná, voláme vás nyní. Víme, že každý z nás má své unikátní individuální životní poslání, které je právě nyní ve světě velmi potřebné. Víme, že své vlastní poslání můžeme naplnit pouze my, protože každé poslání je stejně jedinečné jako sněhová vločka. Svět vás potřebuje. Není to žádný nátlak, ale je to tak. Vy sami cítíte, že máte něco udělat, i když třeba ještě nevíte, co přesně. Drahý Bože, dej nám prosím jasnost, dej nám jasná znamení včetně snů, ohledně kroků, které máme dále udělat. Dej nám také prosím znamení, že je pro nás bezpečné učinit tyto pozitivní změny v našich životech.

Andělé říkají, že někteří lidé, kteří sledují tento výklad, provedou detoxikaci v oblasti lidí ve svém okolí - detoxikace nemusí znamenat jen očistu od látek, ale i od lidí nebo čehokoli, co je pro vás škodlivé. Andělé vás podporují ve vašem konání. Máte si jít za svým. Ujišťují vás tímto, že je pro vás bezpečné udělat tyto změny a že jste podporováni, následujete-li své vnitřní vedení. A když se očistíte, tak toto vedení snáze uslyšíte. 

Pro konec týdne tady máme kartu Božské vedení. Napsala jsem o tom celou knihu. Tato karta říká, že nápady, které dostáváte, jsou vám seslány z Nebes. Jsou to odpovědi na vaše modlitby. 
Je to pro vás povzbuzení a potvrzení, že cesta, po které jdete, je ta správná. Nepochybujte o sobě, protože tím se jen zdržujete. Ego chce, abyste o sobě pochybovali. Ego chce mít všechno perfektní a bezchybné a chce mít napřed každý jediný detail pod kontrolou, než se hnete dál - ale to je v tomto světě prostě nemožné. V tomto fyzickém světě je nemožné, aby něco bylo "dokonalé". V duchovní pravdě všichni dokonalí jsme - Bůh nás stvořil dokonalé. Ale ve fyzickém světě se vždycky najde něco, na čem je třeba pracovat. Takže se tím nenechte zdržovat. Běžte dál plni motivace, nadšení a odvahy, které vám Bůh dodává.

Čeká nás tedy zajímavý týden! Týden, kdy budeme dělat ty kroky a podnikat skoky víry. Jakýkoli, i ten sebemenší krok směrem k vašim snům vám pomůže, protože Vesmír vás okamžitě zpětně podpoří a pomůže vám. Jsem na vás velmi pyšná, že na sobě tolik pracujete a že věříte sami sobě i svým nápadům. Tento svět je tak úžasný - tolik vynálezů se objevuje a jsou nám k dispozici i crowd-fundingové stránky, které je finančně podporují. V tomto světě děláme tolik dobré práce! Na to se zaměřujte - na požehnání. Zdržte se sledování zpráv, zvláště když to ve vás vyvolává obviňování a odsudky. Být soustředěni na souzení není nikomu prospěšné. Místo analyzování problémů se radši soustřeďte na to, co můžete udělat k jejich vyřešení. TO pomáhá. 

Posíláme vám mnoho lásky, andělských požehnání a prosím, řekněte se mnou: Alooooooooooooooha!

* * *

zdroj: https://youtu.be/2hrPfhJla8w
překlad: Magda Techetová 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.