neděle 3. listopadu 2013

Modlitba za udržení si vnitřního míru

"Drahý Bože,

děkuji Ti za dar tohoto dne. Prosím, dej mi sílu, trpělivost a smysl pro humor, tak abych dnes dokázal/a nereagovat na popud druhých. Pomoz mi nebrat si nic osobně a uvědomovat si, že my všichni se čas od času cítíme na zbláznění. Posílej mi během dne smích a pomoz mi, abych se uměl/a dívat z pohledu svého Vyššího Já na sebe i druhé, tak jak je to jen možné, a cítila lásku k nám všem.

Amen."

- Sonia Choquette
 
Fotka: "Drahý Bože,

děkuji Ti za dar tohoto dne. Prosím, dej mi sílu, trpělivost a smysl pro humor, tak abych dnes dokázal/a nereagovat na popud druhých. Pomoz mi nebrat si nic osobně a uvědomovat si, že my všichni se čas od času cítíme na zbláznění. Posílej mi během dne smích a pomoz mi, abych se uměl/a dívat z pohledu svého Vyššího Já na sebe i druhé, tak jak je to jen možné, a cítila lásku k nám všem. 

Amen."

- Sonia Choquette

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.