čtvrtek 8. května 2014

Jsem magnetem zázraků

Příčinou nemoci často bývá neschopnost odpouštět. Odpuštění nemá nic společného s ignorací. Často právě člověku, kterému odpouštíte nejhůř, potřebujete odpustit nejvíce. Zjistila jsem, že odpuštěním a zbavením se odporu můžeme vyléčit jakoukoli nemoc.

Dnes mne potkává dosud nepoznané a nečekané dobro. Jsem něčím daleko víc než pouhým souborem pravidel a povinností - zákazů a omezení. Měním své vědomí a dějí se zázraky. Vidím kolem sebe stále více duchovních lidí, kteří jsou na cestě k osvícení. Takové lidi k sobě přivolávám, ať jsem kdekoli. Atmosféra lásky a otevřenosti, kterou vyzařují, je magnetem malých zázraků v každém okamžiku každého dne. Všude mne provází požehnaná a léčivá atmosféra, která všem přináší mír. A tak tomu je.

* * *

- z knihy Myšlenky srdce, Louise L. Hay

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.