čtvrtek 8. května 2014

Modlitba za finanční jistotu

Drahý Bože, 
vím, že jsi zdrojem všeho dobrého a že mě podporuješ ve všech směrech. Prosím, pomoz mi uvolnit mé strachy, které mi brání v přijímání tvých darů. Prosím, pomoz mi cítit pocity míru, vděčnosti a finanční jistoty, a také mít na vědomí, že jsem tvým dítětem, jemuž dáváš svá největší požehnání. Nyní zůstávám otevřen/a Božskému vedení, které mě dokonale vede do situací, k lidem a příležitostem, které jsou součástí tvého plánu pro můj finanční klid. Nyní vidím a cítím sebe samého/samu a všechny ostatní jako finančně zabezpečené, a mé srdce překypuje vděčností a radostí v tomto hojném vesmíru, který jsi stvořil.
Děkuji ti a Amen.

- Doreen Virtue


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.