neděle 12. dubna 2015

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 13. do 19.4. 2015

Vítám vás a děkuji vám, že jste se ke mně připojili na duchovním vedení pro tento týden. Ještě než ale vytáhnu jednu ze svých karet Květové terapie, rád bych zodpověděl jednu otázku, kterou jste mi položili na mé facebookové stránce a která se týkala minulého výkladu. Jedna slečna se mě zeptala, jak vždycky vím, zda vytáhnout jednu kartu nebo tři karty. Myslím si, že je to skvělá otázka, a tak jsem ji chtěl zodpovědět tady, kde to můžu více rozvést. Takže, způsob mého výkladu je vždy zrovna takový, k jakému se cítím anděly veden. Jeden týden mi řeknou, ať vyberu pouze jednu kartu, další zase řeknou, že mám vybrat tři. Jindy mi řeknou, ať vyberu dvě nebo čtyři karty. Nebo dokonce sedm karet! A protože je vykládání karet práce na velmi intuitivní úrovni, nelze si stanovovat nějaká zásadní pravidla o tom, jak to dělat. Ať už si vytáhnete jednu kartu nebo třeba deset karet, vždy dostanete výstižnou výpověď, a to i tehdy, když vám vykládá někdo jiný. Někomu stačí jedna karta, jiný potřebuje vytáhnout deset karet, ale oba dojdou k té samé odpovědi. Já před natáčením těchto výkladů nikde nesedím a neptám se andělů, kolik karet mám vytáhnout. Prostě to nechám až na ten daný okamžik, kdy to vycítím. Já i vy můžeme potřebovat různé cesty, jak dostat tutéž odpověď. Někdo si třeba vytáhne jednu kartu a zjistí, že mu to není úplně jasné, a tak si vytáhne ještě jednu. Když stále cítí, že potřebuje ještě něco vědět, vytáhne si další. A pak si uvědomí, že Ano! To je ten správný počet karet! V těchto týdenních výkladech mě obvykle andělé vedou k vytažení menšího počtu karet, třeba jedné nebo tří, ale u výkladů pro jednotlivce mnohdy vytáhnu i sedm až deset karet. Během týdenního výkladu na to není čas, jste jistě hodně vytížení a máte hodně co na práci, a tak tady nebudeme procházet deset karet každý týden. Takže co se týká otázky Jak poznat, kolik karet vybrat?, stačí naslouchat svému vnitřnímu vedení a zajisté poznáte, kolik jich potřebujete. 

Pro tento výklad mi andělé radí vytáhnout jednu kartu. Takže je nejprve zamíchám - i při míchání dávám na své vnitřní vedení, které mi řekne, kdy přestat. (Robert míchá karty - a jedna mu vylétla z balíčku až na zem - pozn. překl.) Tak, na tu se také podíváme :D Zatímco míchám, něco v mém těle mi říká, že právě karta na vrchu balíčku je ta pravá. Takže ji vybereme. Ještě zvednu tu, která nám vylétla ven. Ta znamená dodatečnou informaci. Kdykoli nějaká karta takto vyskočí ven z balíčku, jedná se o informaci navíc, kterou andělé chtějí, abyste obdrželi. I když mi tedy řekli, že mám vybrat jednu kartu, poslali nám ještě tuto druhou, abych vám mohl vysvětlit, co to znamená, když vylétne z balíčku, a aby vám také doplnili poselství první karty. Je to velké znamení něčeho, čemu chtějí, abychom věnovali zvláštní pozornost. Dobře? 

Takže, první kartou pro tento týden - je to ta, kterou jsem sám vybral - je karta Zjednodušte svůj život. Ve vašem životě se poslední dobou děje spousta věcí a poselstvím, které vám andělé chtějí předat, je, abyste neupadali do dramat. Odejděte ode všech královen a králů dramatu, ode všech lidí, kteří vyvolávají negativitu, stres nebo frustraci ve vašem životě. S tímto druhem energie se nemusíte vůbec potýkat. Udělejte to tak v každé činnosti, které se potřebujete věnovat. Podívejte se na seznam věcí, které za každý den potřebujete udělat, a pokud je tam něco, co neděláte rádi, možná by to místo vás mohl dělat někdo jiný a ještě rád. Dám vám příklad - před asi čtyřmi lety jsem si koupil auto. A Andrew (Robertův přítel - pozn. překl.) miloval umývání aut. Když umýval své auto, dával si záležet na každém maličkém milimetru a smýval z něho každé smítko prachu. Já sám jsem si přitom nedokázal představit nic horšího a otravnějšího, než tam sedět a umývat auto. Rád se autem dostávám z místa A na místo B, mám rád pohodlí a čistotu, ale neuměl jsem si představit, že bych u toho měl hodiny sedět a umývat to. A za celou dobu, co to auto mám, jsem ho sám umýval možná tak dvakrát nebo třikrát. Ve zbylém čase ho vždy umyl Andrew nebo jiní lidé, popřípadě jsem vzal auto do myčky... Opravdu neoplývám radostí, co se týká čištění mého auta. Tak proč bych to dělal? Místo toho mohu tady stát a hovořit k vám, předávat vám poselství, nebo na facebooku vytvářet krásné příspěvky, mohu psát články a knihy, a tyto věci opravdu chci dělat, protože je miluji, protože jsem z nich nadšený a jsem při nich tak šťastný! Je třeba překonat tu mentalitu, která říká, že musíme nutně dělat věci, které nemáme rádi. Náš život je pak složitý a my vše musíme těžce překonávat. Někteří lidé mě za tento můj přístup kritizují a říkají, že bych se měl probrat, a že pro ně to neplatí, protože oni nemají takové možnosti jako já. Ale oni je mají! Vy všichni máte stejné možnosti jako já! Máte tutéž sílu k tomu vytvořit si život, jaký se vám líbí. A pokud víte, že věci, které nemáte rádi, někdo z vašich blízkých dělá upřímně rád, pak je nechte to udělat! Místo toho pak svůj čas travte věcmi, které vy rádi děláte. Asi se nedá předpokládat, že se přihlásí hromada lidí a začnou volat: "Hej, já zbožňuji vynášení smetí!" Holt jsou věci, které musíme opravdu dělat sami. Ale věci, které by nám zabraly více času a které bychom dělali s nechutí, by snížily naše vibrace. Tento týden se tedy soustřeďte na věci, které milujete. Tato karta říká, že se máme vzdát dramat a máme své záležitosti zjednodušit. Dělejte co nejvíce ty věci, které děláte rádi. V tom je skutečné tajemství!

Karta, která nám sama vyskočila z balíčku, je karta Nový nápad. Jak už jsem řekl, když karta vyskočí ven z balíčku, je to zvláštní informace, kterou andělé chtějí, abyste obdrželi. Takže nyní chtějí, abyste věnovali zvláštní pozornost novým nápadům, které dostáváte. Věnujte pozornost těm okamžikům, kdy se vám v hlavě rozsvítí žárovka, a udělejte to! Běžte za tím! Nechte se tím vést! Nemáte tím co ztratit! Vyzkoušejte něco nového, vyzkoušejte něco jiného... a získáte nové výsledky. 

Doufám, že jste si tento týden užili a že vám také byla užitečná odpověď na otázku týkající se počtu vybíraných karet. Je to opravdu čistě na vás a na vašem vnitřním vedení. Prostě nechte odpovědi plynout. 
Těším se na vaše komentáře o mytí aut :D - ne, počkejte, udělejme to obráceně, napište mi do komentářů o věcech, které děláte rádi! Kdoví, třeba se mezi ostatními najde někdo, kdo vám pomůže podpořit vaši činnost! 
Máme před sebou úžasný týden a já se na vás těším zase příště. A do té doby vám přeji, ať se vám splní všechny vaše sny!

* * *

zdroj: http://robertreeves.com.au/videos/
překlad: Magdalena Techetová


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.