čtvrtek 30. dubna 2015

Vydržte - život se s časem zlepšuje!

Dnes je mi 57 let a v mnoha ohledech jsou to mé nejlepší narozeniny ze všech. Chci se o toto podělit se všemi, kteří trpí a kteří si říkají, jestli se to vůbec kdy zlepší. Já jsem živoucím důkazem toho, že ano.


Můj život nebyl jednoduchý a zažila jsem věci, u kterých by se citliví lidé rozplakali, kdybych o nich veřejně psala. Prožila jsem mnoho "temných nocí duše", kdy jsem dlouze hovořila s Bohem, abych dokázala jít dál. Často jsem kráčela ve víře, nejistá si sama sebou, ale s důvěrou v Boží vedení. 
To, co mi pomohlo projít všemi těmi těžkými časy, byla má naprostá víra v Boží lásku, má ochota se modlit a naslouchat svému vnitřnímu vedení, a rodina a přátelé, kteří tu pro mě byli při všech mých vzletech i pádech. 

Před několika lety jsem zjistila, že vzletů je v životě mnohem více - od doby, co více poslouchám své Božské vedení. Kdykoli jsem ignorovala varování svého vnitřního hlasu (což zahrnuje i emoční a fyzické pocity), dostala jsem se naopak do zlých situací. A úplně stejně to funguje u každého. 

Božské vedení se někdy zdá být nelogické, jako například když jsem dostala vedení k tomu, abych přestala cestovat a pořádat semináře. Dělala jsem to 25 let a neznala nic jiného! Toto vedení však bylo natolik silné, že jsem ho nemohla déle přehlížet. 
Jak tomu často u Božského vedení je, bylo mi řečeno, abych vykročila ve víře, a že jakmile tak učiním, náhrada za mou kariéru se objeví. A tak se i stalo! Nyní se má práce povznesla do formy online video kurzů. Nejen, že mi video kurzy umožnily pracovat z domova, ale rovněž si je může dovolit více diváků a je to mnohem ekologičtější, než kdybych cestovala. Kromě toho mě mé vedení dlouho nabádalo cvičit jógu, kterou jsem kvůli cestování zanedbávala. Práce doma mi tedy umožnila dodržovat pravidelné cvičení jógy.

Rychle to uteklo a dnes mám 57. narozeniny. A zjistila jsem, že narozeniny nám poskytují jakési milníky k porovnání s minulými narozeninami. Rozhodně mohu říci, že jsem pocítila ohromný pozitivní posun od doby, co jsem svůj život uvedla do souladu se svým Božským vedením a pravidelně cvičila jógu. Zaprvé, dostala jsem nádherná narozeninová přání na Facebooku i Instagramu od své rodiny a nových i starých přátel, telefonní hovory, emaily a texty blahopřání. Každá zpráva mě naplnila takovou vděčností, vřelostí a štěstím! Mí synové mi zavolali a překvapili mě nádhernými dárky, stejně jako mí rodiče a ostatní členové rodiny. Cítila jsem se velmi požehnána tím, že mám milující rodinu.

Od doby, co pracuji doma, mám také více času, který mohu věnovat své rodině a přátelům. Udržování přátelství bylo poměrně těžké při neustálém cestování. Má obnovená a prohloubená spojení s přáteli jsem dnes pocítila a ocenila. Dokonce se mi ozvala dlouho ztracená kamarádka, která se mnou přestala mluvit, když jsem byla příliš zaneprázdněná a létala z města do města kvůli seminářům. Mé modlitby byly zodpovězeny a ona mi dnes popřála Šťastné narozeniny - a já teď budu o naše přátelství mnohem lépe pečovat!

Michael mě překvapil Vílí Vesničkou, kterou buduje na naší zahrádce - požádal mě předtím, abych na to místo nechodila, a tak jsem netušila, co se tam děje (je těžké překvapit osobu, která je intuitivní), ale byla jsem úplně ohromená sladkostí a detaily Michaelova výtvoru! Zde je fotografie místa, kde budu trávit čas se svým vnitřním dítětem:


 

Pak jsme se vydali do městečka jménem Paia, kde byla otevřena nová organická restaurace živé stravy Maka, která nabízí ten nejúžasnější veganský kapustový salát César! Paia je jako ze 70.let (jedno z mých nejoblíbenějších období) a úplně jsem si ji zamilovala!


Po obědě jsme se trochu procházeli po městě a pak jsme šli do útulku na Maui Humane Society. Mnoho zvířat jsme odtud adoptovali. Některá jsou stálými členy naší rodiny a dalším jsme našli jiný domov. Dnes jsme strávili čas s kočičkami a pejsky. Tento víkend se sem vrátíme a adoptujeme mourovatou kočičku, kterou hladím na fotce na začátku článku. Byla tak mazlivá a milá a jsme velmi šťastní, že jí můžeme dát v životě druhou šanci.


Pak jsme se zastavili na pláži, kde bylo VELMI větrno (vítr zde dosahoval rychlosti až 30 mil za hodinu), jak můžete vidět i na fotce. Já tento vítr na Maui velmi oceňuji, neboť pomáhá odfoukávat nečistoty z oblohy.


Michael mě překvapil spoustou narozeninových přání. Řekl, že si nedokázal vybrat mezi 5 z nich, a tak je koupil všechna... a květiny, spoustu květin. Mou nejoblíbenější květinou je tuberóza. Není to ta nejhezčí květina, ale její vůně je úchvatná a přímo z nebes. A tak mi Michael daroval kytici se spoustou tuberóz. Zatímco toto všechno píšu, celá místnost je provoněna jejich vůní. 


Pak mi udělal jednu z mých nejoblíbenějších večeří - dvakrát pečené veganské organické brambory s kapustou. Mňam!


A tak... pokud je pro vás nyní život složitý a temný, prosím, vydržte a udržte si víru! A především: naslouchejte Božskému vnitřnímu vedení a následujte ho bez otálení nebo odkládání. Bůh ví, co dělá! Ví, kdo jste a co je pro vás nejlepší... i když se to může zdát nelogické nebo nepříjemné. Například před mnoha lety, když mě Bůh vedl k tomu, abych přestala pít alkohol, trvalo mi to 6 měsíců, než jsem se od něj konečně oprostila. Nyní si nedokážu představit život s alkoholem, neboť jsem bez něj o tolik šťastnější a přirozeně vysoko.

Život se opravdu ZLEPŠUJE, když ho spojíme s Boží vůlí - která je mimochodem zajedno s vůlí vašeho vlastního Vyššího Já. Vše, co pro vás chce Bůh, je to, co si skutečně přejete vy sami! A tak se odevzdejte, věřte, kráčejte ve víře a vychutnávejte si každou minutu svého nádherného života!

S láskou, 
Doreen 

* * *

zdroj: http://www.angeltherapy.com/blog/hang-there-life-does-get-better-age
překlad: Magda Techetová

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.