pondělí 6. července 2015

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 6. do 12.7. 2015

Moc vám děkuji za to, že jste se ke mně připojili na duchovním vedení pro tento týden. Vstupujeme do druhé poloviny roku 2015 a já to cítím jako vynikající čas pro ohlédnutí se a zhodnocení, jak se vyvinula ta první. Prostě se podívat a zeptat se: "Dosáhl/a jsem toho, co jsem chtěl/a? Vypadají mé vztahy tak, jak chci, aby vypadaly? Blížím se blíž a blíž ke svým cílům a přáním, nebo jsem se nechal/a odradit stresujícími věcmi, či odvést jinými činnostmi, které vyžadovaly mnoho času a které mě odvedly od mého skutečného poslání?" Když zjistíme, že se něco takového stalo, nevadí, to je v pořádku. Pokud jsme nešťastně prošvihli některé věci, nevadí, nebudeme se soudit. Ale prostě se na to podíváme a řekneme si: "Dobře, tak teď během té druhé poloviny roku to změním a zajistím, abych trávil/a více času věcmi, které miluji. Zajistím, abych si dopřával/a čas navíc pro zvláštní péči o své fyzické tělo. Soustředím se na své cíle, přání, vztahy, nebo na cokoli, na čem si přejete pracovat, a na konci roku si je všechny odfajfkuji." Tím bych tedy chtěl, abychom začali tuto část roku, dobře?
Pojďme se podívat, jaká karta nám vyjde pro tento týden jako dodatek k tomuto poselství.

Je to karta levandule s názvem Propusťte úzkost. Miluji práci s levandulí! Piji levandulový čaj, avšak je lepší jít do obchodu a koupit si bylinky speciálně pro tento účel, protože levandule existuje mnoho různých druhů a já bych nerad, aby se vám něco přihodilo :) Ujistěte se tedy, že máte ten správný druh, než si z levandule uděláte čaj. Každopádně však levandule uklidňuje, zjemňuje a uvolňuje, ať už jako čaj, esenciální olej nebo samotná květina, jejíž vůně nás tolik uklidňuje. A přesně to karta říká, že máme propustit úzkost. Máme propustit strach. Už se nebojte, nepochybujte o tom, že můžete být tou úžasnou osobou, kterou jste, nemějte strach, že byste nemohli dosáhnout svých cílů. Nemějte strach o své vztahy nebo změny v kariéře, či jakékoli jiné věci, které si přejete. Propusťte strach, propusťte úzkost. 
Levandule je také spojena s naším úžasným přítelem, archandělem Michaelem, jeden z nejmocnějších a nejsilnějších archandělů, který vám dodá odvahu udělat ten další krok a nechat strach za sebou. Zaměřit se sami na sebe a na své cíle a učinit druhou část roku úžasným a radostným prožitkem.
Tento týden tedy necháme jít strach, necháme jít úzkost, a vězte, že archanděl Michael je již teď s vámi a pomáhá vám soustředit se na ty úžasné věci, kterých si přejete dosáhnout. I já to udělám. Sám nyní podnikám změny, protože po tom "zábavném" zážitku s mým apendixem musím přehodnotit svůj rozvrh a to, jak dělám své činnosti. Takže i já naslouchám tomuto vedení a i já si tento týden dopřeji čas na propuštění strachu, tak abych dal prostor novým tvořivým nápadům. Zůstaňte tedy s námi! 

Těším se, až si spolu promluvíme - i s našimi anděly - zase příští týden. Do té doby se o sebe skvěle starejte a tak jako vždy: Ať se vám splní všechny vaše sny!

* * *

zdroj: http://robertreeves.com.au/videos/
překlad: Magda Techetová

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.