neděle 15. listopadu 2015

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 16. do 22.11. 2015

Ahoj, já jsem Robert Reeves a podíváme se nyní na to, jaké vedení pro nás naši andělé mají pro tento týden. Při míchání se nám karty trochu zdráhají a vždy je to součástí výkladu. Je třeba dát na své vnitřní vedení, co to znamená. Na mě to působí, jako že pro nás bude ze začátku týdne těžké vůbec něco dělat. Ale nebojte se, protože ve zbytku týdne to půjde snáze.
Podívejme se tedy, která karta nám pro tento týden vyšla.

Je to karta vistárie, Čas se rozhodnout. Říká, že se nacházíme na rozcestí a stojíme před rozhodnutím, kterou cestou jít a co udělat dál. A jako citliví a intuitivní lidé děláme často to, že věci přehnaně analyzujeme. To nám pak ale brání udělat jakékoli rozhodnutí. Andělé tedy chtějí, abyste naslouchali svému srdci namísto své hlavy. Je skvělé být logičtí, mít nápady a analytickou mysl, ale soustřeďme se zpátky do svého srdečního centra. Zeptejte se sami sebe, co vám toto rozhodnutí přinese. Která možnost vám přinese nejvíce radosti? Pokud vám určitá možnost přinese radost, pak je ona vaší odpovědí, to je směr, kterým máte jít, a tou cestou se dostanete blíže ke svým snům. Chtěl bych tedy, abyste tento týden naslouchali svému srdci, věnovali pozornost energiím a dívali se, co se bude dít. Učinit rozhodnutí je pozitivní krok kupředu a není žádné "dobré" a "špatné" rozhodnutí, které byste mohli udělat. Andělé mi ukázali, že i když si zvolíme cestu, která nikam nevede, dostaneme se stejně nakonec na tu druhou cestu. Neznamená to tedy, že už se vám daná příležitost nikdy znovu nenaskytne. Jen to bude trošku později. Nebojte se tedy, že uděláte chybu, protože andělé vám kryjí záda! 

Mám tady s sebou svou knihu Život bez bolesti, která hovoří o různých energiích v souvislosti s fyzickou bolestí. Píšeme v ní o tom, jak bolest překonat pomocí duchovních technik i přírodní léčby. Andělé mi řekli, že až budu nahrávat toto video, mám vzít knihu s sebou, náhodně ji otevřít a dát vám všem poselství. To můžete udělat s každou mou knihou. Každou z nich můžete použít k takovému malému "výkladu". Zeptám se tedy nyní andělů, co z této knihy potřebujete vědět, a zda to bude na levé nebo pravé stránce, až knihu otevřu. A říkají mi velmi jasně, že na levé. Pojďme se tedy podívat.

Na této stránce je hned několik věcí, ale tou hlavní je léčivá modlitba pro vaše bylinky. Jestliže tedy užíváte léčivé bylinky nebo jiné věci, můžete do nich přidat další léčivou energii prostřednictvím modlitby. Modlitba zní:

"Drahý Bože a archanděli Rafaeli, napusťte prosím tuto léčivou bylinku svou energií. Děkuji této bylince za službu, kterou mi poskytuje, a žádám tuto posvátnou rostlinu, kterou jsi Bože stvořil, aby vyléčila mé fyzické tělo, mé city a mou energii. Dejte mi prosím všechno, co v tomto čase potřebuji."

Tento týden vám tedy může pomoci, když se budete modlit nad léčivými bylinkami a přípravky, které užíváte. 

Mějte krásný týden, vneste do něj tolik radosti, kolik jen bude možné, a ať se vám splní všechny vaše sny!

* * *

zdroj: http://robertreeves.com.au/videos/
překlad: Magda Techetová


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.