pondělí 14. března 2016

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 14. do 20.3. 2016

Tento týden vám dávám kartu, kterou jsem vytáhl, sem, než abych natáčel celé video. Léčím se z nachlazení a i když se už cítím dobře, můj hlas ještě není úplně v normálu. Tak vás chci ušetřit mého nepříjemného kašlání a raději napíšu poselství pro tento týden sem.

Vytáhl jsem kartu protey australské s názvem BUĎTE SVÝM SKUTEČNÝM JÁ. Miluji, když nám tato karta vyjde, protože nás vede k tomu, abychom zářili.
Mnohým z nás je příjemnější skrývat se v pozadí, když jsme se přitom narodili proto, abychom vyčuhovali z řady.
Jste jiní. Jste jedineční. Jste nádherně unikátní a to si zaslouží být sdíleno se světem! Prosím, neskrývejte už své úžasné nadání, neuvěřitelné vhledy či mystickou moudrost.
Potřebujeme si věřit, aby nám bylo příjemné být svým skutečným já. A tak tento týden buďte jasně zářiví. Dovolte svému skutečnému já vyjít na povrch a...

..Ať se vám splní všechny vaše sny!"
 
- Robert

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.