pondělí 9. května 2016

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 9. do 15.5. 2016

Ahoj, já jsem Robert Reeves a toto je vaše týdenní duchovní vedení. Jsme nyní uprostřed retrográdní fáze Merkuru a pokud se pohybujete v oblasti spirituality, pravděpodobně jste už o ní slyšeli všechny ty zvěsti, že nastanou problémy a že spousta věcí nemusí fungovat tak, jak by měla. Než jsem začal nahrávat tento výklad, andělé mi řekli, že mnoho lidí vložilo příliš mnoho energie do strachu z tohoto období a nedovolují si dělat spoustu věcí jen proto, že je retrográdní fáze Merkuru! Ruší schůzky, přeorganizovávají lekce, nebo ruší něco dalšího, jen proto, že mají strach, že kvůli této fázi Merkuru se stane něco špatného. Andělé říkají, že právě tyto strachy k nám přitahují ony zážitky a sami si to zhmotňujeme. Chtějí tedy, abychom se nebáli. Buďte si pouze vědomi, že se něco takového děje. Navíc, když víme, že je to kvůli této fázi, nemusíme si to nijak vztahovat na sebe a můžeme to svést na Merkur :D Andělé každopádně chtějí, abychom bez ohledu na to žili dál. Já sám budu stále přijímat klienty, dělat výklady a pořádat semináře. Nemusíme kvůli tomu všechno zastavit jen proto, že se ve Vesmíru něco děje. Pusťte se strachu a soustřeďte se na radost. Dívejte se na případné komplikace jako na příležitosti se naučit, jak v podobných situacích jednat.

Podívejme se nyní, která karta nám pro tento týden vyjde. Je to karta Trpělivost. Hmm, to je teda otrava :D Pro mě je to jedna z nejméně oblíbených karet, protože já rád dělám všechno hned. :) Ale také vím, že kdo si počká, ten se dočká, a že dobré věci chodí lidem, kteří si počkají. Andělé nám tedy tímto říkají, abychom zůstali pěkně v klidu, s vědomím, že všechno se děje v Božském pořádku, že všechno se vyřeší tak, jak to bude nejlepší. Takže se nestresujte kvůli času a vězte, že všechno se děje přesně tak, jak má. 

Užijte si tedy tento týden, zahoďte strach, udělejte si přestávku a odpočiňte si. Mějte krásný týden a ať se vám splní všechny vaše sny!

* * *

zdroj: https://www.youtube.com/watch?v=vFyQE4c4mzk
překlad: Magda Techetová

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.