neděle 20. října 2013

Modlitba pro odvahu ke změnám

"Milý Bože,
veď mě prosím v tomto období, abych dokázal/a rozpoznat, co opravdu stojí za to, abych si udržoval/a ve svém životě, a u čeho naopak nastal čas k propuštění. Dej mi prosím odvahu propustit osoby a podmínky, které mě drží zpátky, vyvolávají ve mně pochybnosti o sobě samé/m nebo mi působí pocity strachu a ohrožení. Pomoz mi prosím pamatovat na to, kdo jsem, a žít v plné síle mé vlastní duše."

- Sonia Choquette
 
 
Fotka: "Milý Bože,
veď mě prosím v tomto období, abych dokázal/a rozpoznat, co opravdu stojí za to, abych si udržoval/a ve svém životě, a u čeho naopak nastal čas k propuštění. Dej mi prosím odvahu propustit osoby a podmínky, které mě drží zpátky, vyvolávají ve mně pochybnosti o sobě samé/m nebo mi působí pocity strachu a ohrožení. Pomoz mi prosím pamatovat na to, kdo jsem, a žít v plné síle mé vlastní duše."

- Sonia Choquette

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.