pondělí 4. listopadu 2013

Afirmace hojnosti v životě

Můj život se právě teď plní hojností, která stále narůstá a pomáhá mi v mém životě vykonávat dobré věci.

Mám vždy všechno, co potřebuji.

Pokud něco nemám, zůstávám klidný/á, a pokorně naslouchám svému vnitřnímu vedení. S důvěrou pak následuji kroky, které cítím jako ty pravé, a aktivně utvářím svůj život tak, jak si ho přeji mít.

Nejsem penězi nijak omezen/a. Peníze mám rád/a a jsem vděčný/á za jejich dostatek i za jejich přirozené a vyvážené proudění v mém životě.

Dovoluji Vesmíru, aby mě ve všech ohledech podporoval a vedl mě tak, abych jasně pochopil/a, co můžu já sám/sama udělat pro to, aby v mém životě vládla hojnost a dostatek.

Jsem otevřený/á KAŽDÉMU zdroji příjmů, ať už finančních nebo materiálních, včetně těch, které zatím nevidím a o kterých nevím.

Věřím, že ke mně přichází vše, co potřebuji, a udržuji svou mysl otevřenou novým nápadům a cestám, kudy se následně budu moci vydat.

Jakékoli obavy nechávám odejít, neboť mé mysli pouze brání v tvořivosti a řešeních mé situace, a zastiňují mi rozhled.

Děkuji za naplnění každé mé potřeby v co nejkratším čase.

Jsem ochotný/á udělat cokoli, co mi pomůže v mém životě ke spokojenosti a štěstí.

Jsem připraven/a se vzdát všeho, co mi ve štěstí brání nebo co mě omezuje. Děkuji Vesmíru za podporu a dodávání odvahy při krocích, které pro mě možná nebudou jednoduché.

Děkuji sobě samé/mu za ochotu se měnit a podstupovat důležité zkoušky v životě, které mi pomohou naplnit má přání a zajistit všechny mé základní životní potřeby.

Děkuji a staniž se.

* * *

(M.T.)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.