pondělí 6. ledna 2014

Anděl proměny

Já jsem anděl proměny. Obklopí nás jeho jemná energie, která postupně proniká do všech úrovní našeho bytí. Anděl proměny je síla lásky v našem srdci, jež rozptýlí všechno, co není v souladu s jeho vibracemi. Otevřeme svá srdce a odhodíme všechny staré vzory a blokády do jeho ohně lásky. Anděl proměny je síla a prosvětlí naši auru zářivými barvami. Já jsem anděl proměny v tobě i ve vás.

* * *

Každý z nás jako tvůrce vlastní reality nosí v sobě sílu k různým změnám. Jestliže jsme uvízli ve starých návycích, nebudou změny nic příjemného. Anděl proměny nás zavolá a prověří nás i naše životní zkušenosti. Můžeme se zamyslet. Existují v našem životě obrazy, které nám připadají jako šablony a omezují nás? Co si myslíme sami o sobě a o vlastním životě?
Cítíme se svobodní nebo jsme zamčení ve starých strukturách? Naše duše touží po neustálém růstu a vývoji. Proměna představuje příjemnou transformační sílu, jež nás osvobodí ze starých vzorů. Změny, k nimž dojde v našem nitru, ovlivní rovněž náš reálný život. Využívejme tuto obrovskou osvobozující sílu Božského stavu Já jsem. Osvobodíme se ze zámotku staré energie a naše duše vzlétne jako nádherný motýl.

Dnes nastal den proměny a očisty. Udělejme si čas pro následující cvičení. Soustřeďujme se na to, které pocity a myšlenky vyvolávají vnitřní tlak a úzkost a omezují životní radost. Zabalme je do jednoho balíčku a odhoďme jej do plamenů transformace v našem srdci. Pocítíme, jak plameny v srdci spalují všechny staré struktury, takže se uvolní původní energie a přesune nás na novou úroveň bytí. Tímto způsobem můžeme provést proměnu a osvobození na všech úrovních našeho bytí.

* * *

- z knihy Ptej se andělů, Silke Bader

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.