úterý 28. ledna 2014

"Partner mě opustil"

Otázka: „Po dvou letech soužití se můj partner odstěhoval. Na určitých věcech jsme se neshodli a občas jsme se i hádali, ale nic vážného. Naopak, myslela jsem si, že nám to spolu jde docela dobře, a o to více jsem v šoku, že už se mnou nechce být. Přísahal, že nikoho nemá, ale jak mě může údajně milovat a najednou se bez důvodu odstěhovat?"

* * *

Většina lidí, kteří touží po vztahu, věří, že pouze průměrný vztah je lepší než žádný vztah, ale my s takovým přístupem nesouhlasíme. Proč se spokojit s něčím průměrným, když mají všichni stejnou příležitost prožívat nádherný vztah?

Pamatujte si, že to, jak se cítíte, je výsledek směsi vašich vnitřních vibrací a že se nenajdou dva lidé, kteří by měli v něčem naprosto stejné pocity. Je možné, aby dva lidé prožívali něco, co se jeví jako shodná zkušenost, ale zatímco jednomu z nich se to líbí, druhému ne, protože jejich individuální směs vibrací se liší.
Namísto pokusů přijít na to, co ten druhý chce, a usilovat o uspokojení těch přání, je mnohem produktivnější a příjemnější věnovat pozornost a energii tomu, co chcete sama.
Cokoliv prožíváte, způsobuje, že pravidelně ukládáte do svého vibračního depozitáře, takže kdykoliv vás potká něco, co nechcete, ukládáte vibrace o tom, co chcete. Tak například teď, když váš milenec vystoupil z vašeho života, vaše touha po někom, kdo chce být s vámi, byla vyslána silněji než kdy předtím.
V průběhu vašeho života vás mnoho zkušeností přimělo vyslat podobnou žádost a tak jste vytvořila vibrační obraz skvostného vztahu, který na vás čeká ve vibračním depozitáři a přivolává vás k jeho naplnění.
A jakmile najdete více myšlenek, které míří směrem po proudu, přiblížíte se k realizaci těch žádostí. Ale dnes, s puklým srdcem, máte rozhodně namířeno proti proudu a v uskutečnění vašeho vysněného vztahu si bráníte.
Lidé nechtějí věřit, že všechny špatné věci, které je kdy ve vztazích potkaly, se spolu podílely na tvorbě toho úžasného vztahu, který na ně právě ve vibračním depozitáři čeká. Nicméně budou-li stále dokola opakovat, co všechno špatného je potkalo, budou si stát v cestě k dosažení jejich vlastního, úžasného výtvoru.
Ačkoliv se zdá, že se váš bývalý partner rozhodl odejít zničehonic, někteří namítnou, že jste patrně přehlédla známky rozpadu vašeho vztahu, a že kdybyste byla na vašeho partnera více naladěná, tak to nemuselo dojít tak daleko. My jsme ale velmi rádi, že jste to netušila, což může znamenat, že jste nehledala problémy. Je z vás patrné, že jste byla převážně soustředěná na pozitivní stránky vašeho vztahu.

Otázka: „Když jsem byla převážně pozitivní, proč mě tedy opustil?"

Když se cítíte dobře, tak se vše seskupuje k vašemu úplnému uspokojení. Jinými slovy, váš život (včetně všech šťastných a nešťastných momentů) vás vedl k vytvoření vibračního depozitáře budoucí, úžasné životní zkušenosti a volá vás směrem k ní. Takže kdykoliv se cítíte dobře, ta úžasná budoucnost se přibližuje k vám a vy k ní. Jednoduše řečeno, kdokoliv odejde z vašeho života (ať už z jakéhokoliv důvodu), tak vibračně nevyhovuje té úžasné budoucnosti, která na vás čeká ve vašem vibračním depozitáři.

Řekněme, že jste z partnera nespouštěla oči, dělala jste vše možné, aby byl šťastný, a přesto jste si všimla, že začíná být nespokojený. A potom, z neustálé péče o jeho štěstí, jste pocítila obavy a začala jste se ještě více snažit. Nejdůležitější je, že ve vašem soustředění, které způsobilo vaši nespokojenost a neštěstí, neodpovídala vaše vibrace vašim touhám, takže jste se pohybovala proti proudu, ne po proudu. Vaše vibrace nyní odpovídá jeho nespokojenosti, ne vašim touhám, a v takovéto situaci by se vám pravděpodobně podařilo udržet partnera o něco déle. Zkrátka soustředíte-li se na jeho nespokojenost (s úmyslem upravit okolnosti tak, aby se cítil lépe), pak se vzdalujete od souladu s vaším já a od toho, co chcete. Protentokrát jste partnera ukonejšila a mnozí by si mysleli, že to je úspěch, ale z vyšší perspektivy je jasné, že jste vynaložila úsilí uspokojit jeho namísto sebe. A za takovýchto podmínek budete vy brzy ta, která bude chtít odejít.

Tím, že jste si neuvědomovala jeho nespokojenost, jste se mohla nadále soustředit na pozitivní stránky vašeho vztahu. Zůstala jste věrná vaší vizi, kterou jste o vztahu měla, a jelikož jeho vibrace již neodpovídala této vaší vizi, rozhodl se odejít. A věřte, že to není nic špatného. Když se neustále cítíte dobře, přestože je vaše okolí nohama vzhůru a lidé odcházejí, je realizace vašeho přání nevyhnutelná. Je to nyní jistě obtížnější, ale nedovolila jste, aby vás ovlivnila jeho narůstající nespokojenost, tak ani nedovolíte, aby vás ovlivnil jeho odchod. Vaše práce bude opět ta samá: hledat pozitivní stránky. Nenechte se vtáhnout do cizího dramatu.

NESTAVTE SE NA HLAVU VE SNAZE NAPRAVIT NĚČÍ VYCHÝLENÍ OD ZDROJE.
JE LEPŠÍ VYPUSTIT VŠE VYCHÝLENÉ Z VAŠÍ ZKUŠENOSTI.

Bolest, kterou právě prožíváte, se dotýká tolika pro vás důležitých věcí. Nejenže se cítíte nemilována, když chcete lásku, ale cítíte se i nejistá, zatímco chcete bezpečí. Cítíte se opuštěná, zatímco chcete být zbožňovaná. Chápeme, že je obtížné pozitivně přemýšlet, sotva vás milenec opustil, ale to musí být nyní váš dominantní záměr.

Zákon přitažlivosti se postará o okolnosti a osoby, které odpovídají vaší vibraci. Dosáhnete-li souladu s vibracemi ve vašem vibračním depozitáři, potom přijde do vašeho života někdo, koho budete považovat za perfektního partnera. A obráceně, pokud se nesladíte s milencem, jakého opravdu chcete, tak přitáhnete milence, který bude odpovídat vašim neharmonickým pocitům. Takže cítíte-li se opuštěná, potom přitáhnete takového, který se bude chovat stejným způsobem.

Jste schopná přivést se do souladu s vaší vizí perfektního vztahu snáze, než si myslíte. A potom se ohlédnete na toho, který vás právě opustil, s velkým vděkem za jeho důležitý příspěvek k vaší vizi perfektního partnera. Možná mu budete chtít napsat dopis:

Děkuji za to, že jsi mi zlomil srdce a pomohl mi tak ujasnit si, co doopravdy chci. Děkuji za bolestivou zkušenost zrození přání tak mocných, že když jsem se otočila jejich směrem, tak jsem byla rychle přenesena do současného, blaženého vztahu. Doufám, že tě soužití se mnou také tolik obohatilo.

Mnozí se velmi usilovně snaží problémy vyřešit. Ale když se budete snažit jen o soulad s vaším , namísto souladu s něčím, co z vás někdo jiný chce mít, tak se vesmír postará o setkání s partnery, kteří jsou rovněž v souladu se stejnou vibrací. To je zákon.

Začněte tedy, kde právě jste, a natáhněte se po progresivně lepších pocitech:

Jsem šokovaná, v depresi a nevím, co mám dělat.
Nemohu tomu uvěřit - myslela jsem si, že on je ten pravý.
Proč mě tak tahal za nos?
Proč předstíral, že se mnou chce být navždy?

Pokuste se nyní vymanit z pocitů bezmocnosti a snažte se o něco, co by vás přinejmenším vytáhlo z postele:

To je naposled, co se mi něco takového stalo.
Nezasloužím si, aby se mnou takhle někdo jednal.
Zjevně nebyl tím, kdo jsem si myslela, že je. Jsem ráda, že už je pryč.

Tyto výroky jsou sice negativní, ale přesto poskytují úlevu. Pokračujte:

Je jasné, že jsme pro sebe nebyli ti praví.
Je zbytečné plýtvat časem.
Obraz nemůže být v takovéto situaci jasnější.
Tolik jsem se za tak krátkou dobu naučila.
Když o tom přemýšlím nazpět, tak jsem to mohla očekávat.
Nechtěla jsem to vidět, ale teď si uvědomuji, že se to dalo čekat.
Není mi líto, že se to stalo.
Nic hrozného se tu nestalo.
Není špatné zjistit, že to, co chci, je někde jinde.
Tato zkušenost mi pomohla ujasnit si, kdo jsem a co hledám.
Cítím novou energii ohledně nových vztahů.
Nebudu nikam spěchat.
Vlastně jsem vděčná, že se mohu opět nadechnout.
Jistým způsobem se těším na to, co přichází.
Vím, že to, co mě čeká, bude díky tomuto vztahu lepší.
Možná mu někdy poděkuji za to, že mi pomohl ujasnit si, co chci.
Nicméně ten den není dnes.
Možná, že je. Trochu.

Musíte si přiznat, že se cítíte lépe. A to je vaše jediná práce. Když budete takto pokračovat v úsilí cítit se lépe, dočkáte se všeho, po čem toužíte.

* * *

- z knihy Úžasná síla emocí, Esther a Jerry Hicks


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.