pondělí 16. března 2015

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 16. do 22.3. 2015

Ahoj, já jsem Robert Reeves a vítám vás u duchovního vedení pro tento týden. Tento rok tedy ubíhá a já doufám, že se o sebe v jeho průběhu dobře staráte. Co vám však andělé chtějí sdělit ještě předtím, než začnu tahat karty, je to, že v tomto týdnu si máte dávat obzvlášť velký pozor na slova, která říkáte. Neboť každé slovo, které vyslovujete, obsahuje energii. A že i slova, která slýcháme nebo čteme, v sobě nesou negativní těžkou energii, která ulpívá. Slýcháte je v televizi, čtete je v novinách a na internetu, a opradu v sobě obsahují tu těžkou negativní energii. A andělé nás nyní žádají, abychom byli příkladem míru a radosti. Chtěl bych tedy, abyste se v tomto týdnu snažili být si více vědomi toho, jaká slova používáte. Všímejte si, zda něco negativního neslibujete, nepřísaháte apod. a snažte se hovořit v té nejvyšší možné energii, v té nejvyšší možné vibraci. Dovolte mi dát vám příklad toho, co můžete říkat špatně: "Ach jo, zabere mi celou věčnost, než tohle dodělám." Zní to docela negativně, že? Nezní to nijak zábavně. Spíše by bylo dobré říct: "Jsem tak vděčný za to, že mám nyní čas, který mohu tomuto úkolu věnovat. Jsem tak vděčný za to, že jsem dostal příležitost tento úkol vykonat." Ano? Vždycky můžeme najít pozitivní způsob, jakým na věci nahlížet. Jistě, někdy je poměrně o hodně složitější najít v tom to požehnání, ale VŽDY tam je! Vždy můžete použít pozitivní a povznášející slova a inspirovat tak i své přátele a členy rodiny k tomu, aby to také udělali.
Pojďme se podívat na to, co nám chtějí říct karty Květové terapie.

Vyšla nám karta azalky s názvem Moudrá duše. Ta nám říká, že máme za sebou velmi dlouhou duchovní historii a že již teď v této chvíli jsou při nás nápomocné energie, které nám pomáhají porozumět hlubokým duchovním konceptům. Je to karta archanděla Raziela, anděla duchovního učení a porozumění. Můžete být tedy nyní vedeni k tomu, abyste chodili na více lekcí, více meditovat, číst více knih... Dělejte to! Následujte toto vedení a dovolte si uvidět to, co z toho vychází. Jedna z věcí, které jsem se naučil jako autor knih, je ta, že když napíšu tutéž věc deseti různými způsoby, a vy si jich přečtete devět, tak tomu nerozumíte, dokud si nepřečtete až ten desátý, kdy vám najednou všechno začne dávat smysl a říkáte si: "Bože můj, tak o tomhle všichni mluvili!" Je to zkrátka i o tom, jaká slova používáme a jakým jazykem mluvit, aby nám lidé rozuměli. Azalka vám tedy říká, že tento týden máte po svém boku archanděla Raziela, který vám pomáhá rozumět tomu, co se kolem vás děje, a učit se z toho. A kromě toho také pochopit, co udělat dál jako další krok na své duchovní cestě.
Tato karta také znamená druhou věc, a to tu, že si máte pamatovat, že sice víte mnoho, ale že druzí lidé nemusejí mít tytéž informace jako vy. Třeba je nám jasné, že všichni máme své strážné anděly, ale existují lidé, kteří to vůbec netuší. A přitom tato jednoduchá pravda, která je vám jasná a které věříte, a o které víte, že je pravdivá, může být pro jiné lidi zcela neznámá. A tak i když jim předáte jednu jedinou informaci, může jim to změnit život.

Tento týden je tedy o následování svého vedení, o důvěře ve svou moudrost, kterou máme, a o dovolení si stát se prostředkem pomoci pro někoho jiného na vaší duchovní cestě.

Doufám, že budete mít zázračný týden. Do příště se o sebe pěkně starejte a ať se vám splní všechny vaše sny!

* * *

zdroj: http://robertreeves.com.au/videos/
překlad: Magda Techetová

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.