pondělí 14. září 2015

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 14. do 20.9. 2015

Zdravím vás a děkuji vám, že jste se ke mně připojili na duchovní vedení pro tento týden. Zrovna jsem strávil pár minut čištěním těchto karet s pomocí nádherné čerstvé bílé růže, a tak se lesknou jako nové a jsou připraveny nám doručit nápomocná poselství. Pojďme se tedy podívat, která karta nám vyjde pro tento týden. Andělé, co potřebujeme vědět na tento týden?

Jste duchovní učitel. Tato karta vychází v týdenních výkladech jen velmi vzácně a já jsem velmi nadšený, když vyjde, protože v 99% případů znamená přesně to - že jste duchovní učitelé. Součástí vašeho poslání je sdílet své vědění a moudrost s ostatními lidmi. To může znamenat i strukturované vyučování, nebo si prostě povídat s přáteli a dělit se s nimi o to, co víte, o své rady a názory. Žijeme v době, kdy máme ke všemu snadný přístup, můžeme psát věci na internet online a zveřejňovat je na sociálních médiích. Můžeme na nich sdílet videa s lekcemi našich oblíbených autorů, kteří nás inspirují. Existuje tolik způsobů, jakými můžete ostatním pomáhat skrze poselství své duše.
To jedno zbylé procento může znamenat, že je načase jít na nějaký další kurz, přečíst si více duchovních knih, více meditovat, a to všechno pak uvést do praxe. 
Vy víte, který význam je pro vás ten pravý. Ať už máte pocit, že ano, jsem duchovní učitel, nebo ne, budu mít nějaký duchovní domácí úkol, je to vzrušující okamžik, protože je to v obou případech o vzájemném sdílení vědění a učení se něčemu novému. 
Já sám vím, že kdykoli vyučuji nebo kdykoli nahrávám nějaké video, byť týdenní výklad, tak se sám něco učím. Andělé skrze mě posílají svá poselství a i během toho, jak mluvím, někdy mě napadne něco, u čeho se mi rozjede mozek na plné obrátky a řeknu si: "Jo, to se mi líbí, takhle budu myslet!", zapíšu si to, a pak se o tom později rozepíšu. Takže vyučování druhých učí stejnou měrou i nás. Když se vám tedy tento týden naskytne příležitost podělit se o svou moudrost, pak prosím této šance využijte. Podělte se o to, co máte ve svém nitru, a vězte, že to bude přijato bez souzení. Tento týden to může také znamenat najít si nějaké zázemí, kde se o své vědění budete dělit, nalezení těch pravých lidí, s nimiž se můžete spojit, a nebo si také něco duchovního přečíst. 

Doufám, že si užijete vše, co vám tento den nabídne, a přeji vám, ať se vám splní všechny vaše sny!

* * *

zdroj: http://robertreeves.com.au/videos/
překlad: Magda Techetová


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.