pondělí 20. června 2016

Květinový výklad Roberta Reevese pro týden od 20. do 26.6. 2016

Ahoj, já jsem Robert Reeves a toto je vaše týdenní duchovní vedení pro následující týden. Pojďme se tedy podívat, co naši andělé chtějí, abychom pro toto období věděli. 

A je to karta Důvěra. Ta je pro tento čas tak příhodná, protože nám říká, že máme věřit, že jdeme po správné cestě. Že děláme správné kroky a činy, abychom se dostali tam, kde potřebujeme být. Andělé mi zdůraznili slovo "potřebujeme", spíše než "chceme" být, protože to jsou někdy dvě odlišné věci. Možná, že to, kam se chceme dostat, si přeje jen naše ego. Je to část nás, která říká "Já chci tohle." Ale pak jsou tu andělé, kteří nám říkají, že potřebujeme něco jiného, co nám opravdu pomůže, co nás podpoří, co nás obohatí a co zesílí naše světlo tak, že budeme více inspirující a léčiví. Důvěřujte tedy andělům a Bohu, že vám kryjí záda. Vědí naprosto přesně, co právě nyní potřebujete udělat. Provedou vás celým procesem tak, abyste nakonec dosáhli všech těch úžasných snů a cílů. A tak věřte, že právě toto, co nyní je, potřebujete, a že svým životem procházíte přesně tak, jak máte. 
Nenechávejte se pohlcovat záležitostmi budoucnosti. Zkrátka se soustřeďme a řekněme si: "Právě teď věřím, že jsem na tom pravém místě a že mám ve svém životě ty pravé lidi. Věřím, že ty pravé příležitosti si ke mně najdou cestu. A věřím svému Božskému vedení." 
Když tedy dostaneme onen pocit "udělej to" a nebo "drž se od toho dál", budeme svému vedení věřit. A to nejen nyní, ale vždy, protože ty úžasné zprávy, které dostáváme z Nebes, máme uvádět do akce. Věřte tedy prosím, že jste v pravý čas na pravém místě. 

Ať máte krásný týden a ať se vám splní všechny vaše sny!

* * *

zdroj: https://youtu.be/9yH24jtn98s
překlad: Magda Techetová

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.