neděle 3. července 2016

Karetní výklad Doreen Virtue pro týden od 4. do 10.7. 2016

Ahoj, tady je Doreen a toto je váš týdenní karetní výklad pro týden od 4. do 10.července. Jsem dnes tady v chlévě s kozičkou, kterou jsme adoptovali a která minulý týden přivedla na svět dvě rozkošná kůzlátka! Chtěla bych dnes tedy pracovat s kartami Magická poselství víl, protože víly jsou strážnými anděly zvířat a také celé přírody a nám všem pomáhají mít vřelý vztah s naším životním prostředím a harmonizovat pozemskou část našeho života. Pomodlím se tedy nad těmito kartami a požádám Boha, aby nám skrze ně dal poselství ohledně toho, co můžeme očekávat, jak můžeme světu přinést co největší požehnání a co je naším úkolem v tomto období. 

Pro pondělí a úterý je tady karta Buďte sami sebou. A ta vypovídá o tom, že máme být přirození. Pro mě osobně to z části znamenalo být otevřená ohledně mé duchovní cesty, která odpovídá mému srdci a mým přesvědčením. Prostě říkám, čemu věřím a co mám ráda, a vy tak znáte má přesvědčení a mou víru. Od vás žádají to samé, abyste se "neupravovali". Buďte milující, ale buďte přitom sami sebou. Pro některé lidi toto může také znamenat, že budou mít na začátku týdne dovolenou, pobydou s rodinou nebo přáteli, zkrátka se uvolní. Jde o to, abyste byli autentičtí a dělali to, co opravdu dělat chcete. Co byste chtěli? Chtěli byste si zdřímnout? Chtěli byste jít někam ven do přírody? Chtěli byste se věnovat nějaké tvořivé činnosti? Nebo se podívat na svůj oblíbený film? Válet se celý den v posteli v pyžamu? Nebo chcete pracovat na nějakém díle, které máte rozdělané? Zavolat příteli? Co byste VY chtěli dělat? Tato karta vás žádá, abyste byli k sobě upřímní a vyvážili také dávání a přijímání. 

Pro střed týdne tady vyšel Duchovní učitel. Věděla jsem, že tato karta vyjde! Je to o vás coby učitelích! Někdy to může znamenat sehnat sobě samým učitele, jít na seminář nebo si přečíst nějaké knihy. Ale obvykle to znamená vaši vlastní duchovně založenou kariéru. Jste duchovní učitelé a učit můžete mnoha způsoby. Můžete psát knihy, natáčet videa, pořádat semináře, dělat poradenství nebo něco tvořit. Co vám přijde jako první na mysl, když se řekne, že byste měli vyučovat? Důvěřujte tomu, co vás napadne, i tomu, co pocítíte nebo vizím, které uvidíte. "Bože, prosím, ukaž nám, jak můžeme být nejlépe duchovními učiteli." Ukazují mi, že nemusíte všechno dokonale vědět a mít dokonalý život, abyste mohli učit. Ve skutečnosti je spousta učitelů, kteří právě překonali nějakou těžkost, ze které se něco naučili, zesílili, naučili se mít soucit, odpouštět, neobviňovat se, cítit hlubokou lásku, nelpět na materiálnu, nebo se něčeho pustit. Pokud jste sami prošli nějakou těžkostí, můžete o tom poučit druhé! Můžete psát blog, natočit video atd., jak jsem už řekla, je spousta způsobů. Můžete učit i přátele nebo členy rodiny. Popřemýšlejte o tom tedy.

Zajímavé, pro konec týdne nám vyšla Změna stravy. Vidím, jak se mračíte, ano, ale je to poselství, které podle toho, co říkají, už stejně nějaou dobu dostáváte. Každý z nás má jinou energii a jiný metabolismus, takže není možné měřit stejným metrem a určit jeden jediný dobrý způsob, jak se stravovat. Já jsem v roce 1996 přestala požívat jakékoli návykové látky a stala se naprostou vegankou, včetně toho, že nenosím nic z kůže a v mém životě nepoužívám žádné zvířecí produkty. To sedí MNĚ a to už asi dvacet let, je to hodně dlouho. Napsala jsem o tom i knihu, jak moc jsem se pozvedla tím, že jsem přešla na veganskou stravu. Ale jak říkám, mně to vyhovuje, vám nemusí. Co přijde na mysl vám jako první, když pomyslíte na změnu své stravy? Přestat jíst polotovary? Cukr? Nebo se zbavit nějaké návykové látky, kterou jste užívali? 
Říkají k tomu, že je to vaše cesta ke svobodě - nikoli že by se vám snažili brát zábavu. Otevírají vám tak cestu ke svobodě. Tak to bylo i pro mě. Když mě ze začátku vedli k veganství, nerozuměla jsem tomu. Ale zjistila jsem, že když jím maso, cítím velice silně bolest zvířat, kterou cítila při porážce i během svého života, a to mě velmi stahovalo dolů. Ani to, že jsem se za tato zvířata modlila, mi nijak moc nepomáhalo. Když jsem tedy přešla na veganství, proměnil se mi celý život! Opět, je to o mně, vy můžete potřebovat něco jiného, následujte tedy své vlastní vedení a já vám slibuji, že vás to ohromně pozvedne. Říkají k tomu, že vám to také dodá energii k tomu, abyste mohli dělat to, co chcete dělat. Protože když jíte něco, co neodpovídá vašemu metabolismu, jen těžko máte energii na to něco dělat. Necítíte se dobře a jste unavení. Zkoumejte tedy, co pozvedává vaši energii a vaši duchovní cestu. 

Zdá se, že tento týden je o uvádění se do souladu s vaší duchovní cestou. Jsem nadšená ze změn, které podnikáte, protože vycházejí z vašeho vnitřního vedení, od vašeho vlastního vnitřního učitele. Toho potřebujeme následovat. Máte v sobě učitele, který je velmi moudrý a který zná pravdu, a když jeho vedení následujete, všechno se rychle změní a začne to fungovat. Pokračujte tedy ve změnách, ke kterým jste vedeni, a všímejte si prospěchu, který vám to přináší. Protože vnitřní vedení nás vždy vede správným směrem po správné cestě. 

Posílám vám mnoho lásky, andělských požehnání a prosím, řekněte se mnou: Aloooooha!

* * *

zdroj: https://youtu.be/17x_njttLO8
překlad: Magda Techetová

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.